Powered By Blogger

torsdag 29 november 2012

Tack söta Lingon och Pleasejeans till salu!

Idag trillade årets första julklapp ner genom min brevlåda :) En fin girlang med små söta fåglar och granar och lite annat. Den hittade sin plats direkt och hänger nu fint i mitt köksfönster och därmed är mitt första julpynt framme :) Tack finaste Lingon för den :)

Så fin :)



Nu har jag lyckats snoka upp mina favoritpleasejeans i storlek XS och därmed säljer jag mina i storlek S. Använda och tvättade men i finfint skick! 800:- st inkl frakt. ( nypris var drygt 1200:-).

I färgen Tabacco (skitsnygga).


 Och i svart som i almost black.


Jag håller ju på med projekt äta upp mig och idag slog jag till med hemgjorda köttfärsbiffar, gräddsås och potatismos. Rårörda lingon och ättiksgurka till - gott! Drog till med lite julmust också när jag ändå håller på och jula till mig lite :))

Mättsamt var det så nu har jag lagt mig i ryggläge och ska gå på en liten bloggenad, var ett tag sedan nu så det ska bli roligt!

Ha en fin kväll!
Kramar!


15 kommentarer:

  1. Grattis till ursöta vinsten från Lingon!
    Vad gäller din middag idag så är det ju en bra början.. Äter måltider i den klassen varje dag, året runt. Undantag festmåltider till helgerna. Du skall se det blir bra, heja dig! Du kommer må så mycket bättre med vettig mat bara, så ofta om möjligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja jag får skärpa till mig när det gäller maten. Har ju tränat ganska hårt men glömt bort den där matbiten lite, har inte varit speciellt hungrig heller... och så fruktansvärt tråkigt att laga mat till sig själv. Blev helt däckad efter den här måltiden - funkar som valium också :p Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina vinsten! Vet du om du har köpt från nya leveransen (Please alltså)? Jag läste nu hos Selected style att de ändrat storlekarna nu på alla tre-knapps modeller (inte de i jeanstyg) i färg, så nu är de tydligen normala till små i storleken. Håller tummen för att du fått rätt stl, eller har du provat kanske?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack :) Jo jag fick dem idag och de var alldeles för små :( Köpte av en annan butik som inte informerat om det. Bra av Selected style att göra det. Har beställt ett par S från dem nu och skickar tillbaka de andra. De i tabacco kommer från ytterligare ett annat ställe så ska kolla upp att vilken leverans de är ifrån. Kram

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att den kom fram idag. :)
    Många kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag blev så glad :) Massa kramar och fin fredag!

      Radera
  6. Herregud vad mumsigt det lät:) Fin present du fick från Lingon! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mumsigt värre :) Ja den var jätte fin, med betoning på var - Grizzly fick syn på den ..:/ Ska se om det går att fixa...Kram

      Radera
  7. gratts! synd du inte hade xs för då hade jag gärna köpt ett par av dig. men i de svarta har jag xs. kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA vad synd! Fick hem ett par xs men det var av nya leveransen som är mycket mindre :/ Kram

      Radera
  8. Hej!

    Kan du mäta de svarta i linningen? KRAM!!!

    //Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mäter idag (fredag) :) Kram

      Radera
    2. 39 cm när de är nytvättade. Smsar dig också! Kram

      Radera
  9. Inte dåligt. Du måste vara smal som en sticka. Men gå inte ner för mycket.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Nä jag är inte smal som en sticka :) men vill inte bli det heller. Det är därför jag försöker bromsa lite nu. Jag har alltid varit lite "för" smal av mig själv ( haft bra fart på ämnesomsättningen) och det är möjligt att min kropp är på väg dit till ursprunget vilket jag inte vill som sagt. Mår bättre med lite hull. Kram

    SvaraRadera