Powered By Blogger

måndag 12 november 2012

Promenixen genom iPhone 5

I like a lot :)) Utseendemässigt är den längre och tunnare. Den är lite snabbare - kanske för att det finns mer utrymme och den tar bättre bilder helt klart. Mer vet jag inte än mer än att den känns himla bra :)

Testade att ta mot solen och det funkade utmärkt. Skuggor syns tydligare med. Sedan har jag lekt lite med bilderna i efterhand för det tycker jag är så kul!





Riktigt härligt ute idag. Lite kallt i början men efter en stund fick jag upp värmen. Mösspremiär blev det! Brukar bli för varmt efter en stund men idag behövdes det.

Lite te och sedan sätta lite fart tror jag...

Ha en fin måndag!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Härligt med nya telefonen! Låter verkligen lovande. Jag måste skaffa en jag med när mitt abonnemang väl går ut om ett par månader. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men passa på då! Jag förlängde mitt och fick den här :) Kram

      Radera
  2. Fina bilder, tycker nog man ser skillnad! Solen skiner även här och det är alltid skönt, fast man sitter inomhus och jobbar.. typ. ;) KLem

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA, tycker det blev större djup i bilderna. Är ju fortfarande bara en mobilkamera men helt ok. Bara att se solen gör underverk! Kram

      Radera
  3. Det er da super fine billeder, jeg er meget positiv overrasket over både video og kamara
    God dag Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja jättekul att fota nu :) Ska testa videon någon gång också. Ha en fin dag! Kram

      Radera
  4. Vilka läckra bilder! Får ta en sån när det är dags för förlängning av abbonnemanget i sommar......Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig promenad och fina bilder du har fångat!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en kanonrunda! Både vädermässigt och att jag kände mig stark och ångade på i full fart :) Förutom när jag fotade då :)) Kram

      Radera
  6. Vad kul med ny telefon, och vilka fina bilder du tagit:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det är barnsligt kul :) Och jättekul att att bilder med den. Kram

      Radera