Powered By Blogger

tisdag 13 november 2012

Please

Slog till på de här fräcka Pleasejeansen när det var rabatt på Selected style. Storlek small och de är väldigt rymliga men det är rätt skönt så det får vara så. Fancy denim heter den här modellen och har lite nitar här och där :) och dragkedja istället för knappar.

Här är de ihop med en tröja från Hunkydory och Medallion tank från Odd Molly. Boots från By Koah.




Och idag sålde jag moppen! Blev en väldigt snabb och slumpartad affär och det känns konstigt nog ganska bra. Köpte ju min första moppe när jag var så dålig att jag knappt kunde gå så det här känns på något sätt som ett friskhetstecken. Får börja cykla istället :)) Vilken jag gjorde idag - cyklade iväg och köpte kattsand och Masthugget är backigt! Fick leda cykeln upp för den största backen och hade noll flås. Det får alltså bli mitt nästa mål - att få upp cykelkonditionen.

Ha en fin dag!
Kramar



19 kommentarer:

  1. Vilka fräcka jeans - hur kunde jag missa dem??? Ganska skönt att bli av med moppen - lite som att börja om. Tror det var bra att den fick nytt hem.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi.. superfina :) Men dyra trots rabatt. Ja faktiskt. Allt har sin tid och nu är det dags att börja cykla igen - en nystart :) Den verkar få ett bra hem :) Kram

      Radera
  2. Snyggt snyggt. Alla kläder lovely
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Superfina och det är så skönt att cykla tycker jag.
    kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt fina men lite för stora - de var slut i xs så jag kör på de här om de inte har en retur på G. Och cykla blir nog jätteskönt när jag fått upp flåset och benmusklerna :) Kram

      Radera
  4. Vad coola jeansen är. Jag är bra sugen, men behöver nog inga flera..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev ett litet impulsköp :p men jag tyckte de var så fina och så var det ju rabatt :)) Kram

      Radera
  5. Vilka snygga! Nog dom snyggaste Pleasejeans jag nånsin har sett i alla fall! Ty jag är en nit-torsk;) Trist med moppen men fördelen med att cykla är ju motionen......Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag föll som en fura :)) JAg har laddat hela sommaren för detta och när slumpen serverade mig ett tillfälle så var det bara att köra. Känna bra just nu - inte så kul till våren kanske men då har jag kanske kommit igång med cyklingen om det blir en mild vinter. Kram

      Radera
  6. Skönt att försäljningen känns bra. Jeansen är ju ursnygga och cykla gör jag alldeles för lite när jag bor i Buren tyvärr. Men jag gå desto mer. Örnen bor i Paradiset över sommaren, i badrummet faktiskt, för skulle jag bli av med den hojen, blir jag verkligen ledsen. Klem och fortsatt fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ett läge som dök upp och det känns faktiskt bra. Har funderat på detta ett tag och nu sa slumpen att det var dags :) Ja det är bäst att låsa sin cykel ordentligt. Jag kommer fortsätta ha min cykel i mopperummet - där står den säkert och varmt :) Kramar och fin kväll till dig med!

      Radera
  7. Wow..vilken snygg dagens du hade igår!! Uppifrån o ner, supersnyggt! Jeansen ser väldigt sköna ut, tröjan o bootsen lika så.. Grattis till moppeförsäljningen!! Bra gjort, eftersom du okar mer nu så är ju cykeln ett bra redskap att ta sig fram med. ( om man inte skall uppför som mkt är i just i Masthugget förstås..kan man inte alltid åka nerför, fniss..)
    Har inte varit ute än, så för mig gäller det masa sig försiktigt upp o ut m flickorna!
    Ha en bra o fin onsdag!
    Karm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack - den kändes himla bra :) Och allt är superskönt att bära. Tack igen! Har laddat sedan i somras och nu dök ett perfekt tillfälle upp så det vara bara att köra! Skönt att slippa böka men Blocket som det hade blivit annars. Har älskat att cykla och tagit mig fram med cykel hela mitt liv - tills jag blev sjuk. Blir lite jobbigt i början att komma igång men sen så :)) Haha, ja fördelen med backar är ju att de går nedför från andra hållet :D

      Hoppas du fick en fin tur med flickorna! Kramar och ha en fin onsdag du med!

      Radera
  8. Vad snyggt! Och grattis till snabbt försäljning av moppen. Förstår det känns lite konstigt, men cykla är nästan lika bra. Bra motion också i backarna vid masthugget och kungsladugård!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och tack :) Ja, lite konstigt men mest bra! Skönt att det gick så lätt och smidigt att sälja den. Cykla är underbart när man kommit igång och backigt så in i bänken är det i den här stan så det lär bli stånkigt i början :)) Kramar

      Radera
  9. men gud du kommer ju bli supertränad! vilken cooloutfit! storgillar! kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, Ja jäklar! En positiv bieffekt :)) Tack så mycket! Bootsen var det du som inspirerade mig till att köpa :) Kram

      Radera
  10. Vilka snygga jeans, blir mer och mer nyfiken på please jeansen.
    mvh Anneli

    SvaraRadera