Powered By Blogger

onsdag 21 november 2012

En glimt av dagens och lekt med paper camera :)

Mina blommor i köket fick någon sjukdom och stendog samtidigt. Så idag gick jag och köpte nya blommor, skurade fönster och krukor och nu är det fint igen :) På väg till blomsteraffären slank jag in på det lokala fiket och tog en latte och passade på att knipsa av en dagens - eller lite av den i alla fall.

Twistme, Enwrapme, Pleasejeans och fina halsbandet från Icon.


Paper camera är en kul liten app som man kan skoja till bilderna med :)




Har fått pantat hälften av Petflaskeberget också. Lätt att förtränga dem när de står gömda på balkongen men nu vill jag fixa i ordning där inför vintern och då måste de bort!

Tar det lugnt idag annars... Inga promenixer (förutom till blomsteraffären) eller cykelturer idag - känner mig lite sliten i kroppen och lite febrig så det är nog bäst att vila lite...


Ha en fin onsdag!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Haha! Petflaskeberget! Kunde ju vara värre, tex ölflak eller nåt:) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja :)) Här är det ramlösa i mängder istället! Kram

      Radera
  2. Så fint halsbandet är... och petflaskeberget får man ju betalt för. Nice.
    kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar´t :) Ja jag blev ju lite rik där :) Och jag har lika mycket kvar :)) Kramar och hoppas du får en fin torsdag!

      Radera
  3. Skönt att bli av med berget va`? :) Och vilka roliga effekter, jag har gjort något liknande med min header, men den vill inte ladda upp sig tyvärr. Klem och sköt om dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Ska ta det sista idag och röja rejält därute. Det låter spännande - ska bli kul att se när du får ordning på det :) Kramar och tack detsamma!

      Radera