Powered By Blogger

måndag 5 november 2012

Lite Grizzlymys

Det är så otroligt rogivande att titta på katterna när de tvättar sig. Allra mysigast är när de tvättar varandra, blir helt full av kärlek :) Lite suddiga blev de eftersom han rörde sig hela tiden... ( haha skönt att ha något att skylla på den här gången :) )

Tvätta tassen...


...ordentligt...


...och gnaga lite med...
 

...och finputsa lite...
 

Färdig :)


Och så hade jag tänkt att visa fina jackan som kom tillbaka i rätt storlek från Country-Dreams i rekordfart! Men eftersom Adam är hemma med sin (flick?)vän ville jag inte så och fjanta mig framför spegeln - tycker det är lite pinsamt. Är jättenöjd i alla fall och ska försöka få till lite bilder imorgon.

Ha en fin kväll!
Kramar!




15 kommentarer:

  1. Helt underbart! Nej, det är svårslaget rogivande att se en katt tvätta sig. Ganska mysigt när vovven gör det också...
    Nu har jag läst ifatt lite här, har blivit si och så när jag varit lite bortrest! Vad otäckt med din syster, hoppas det löser sig på bästa sätt!
    Och hoppas hoppas du får tag på fina jackan-igen. Jag norpade ju din gamla och den är välanvänd här eftersom det är min "körkavaj" när vi ska ha svart på oss! Och så fin ihop med fina klänningen som jag också köpte av dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så mysigt och mysigt med hund också :) Aha - det var du som köpte den! Så typiskt mig att ångra mig... Men känningen har jag fått tag på igen :) det är därför jag måste ha en sammetskavaj till (igen). Det hittar nog hit en till slut :) Kram

      Radera
  2. Mmmm det är så gosigt att titta på katter överhuvud taget!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Söööötis. Jag vill ha katt ju..
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så mysigt med katt :) Kramar

      Radera
  4. Sötputtarna:) Visst smälter man! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag smälter flera gånger om dan :) Kram

      Radera
  5. Jag blir lika förvånad varje gång över hur noggranna katterna är när de tvättar sig. Söta och fina katter du har..
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt noggranna. Mina myspysingar :) Kram

      Radera
  6. Söta kissar! Mina hundar brukar också tvätta varandra och "gnagklia".
    Kul att det blev bra med jackan.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad mysigt! Visste inte att hundar också gjorde det. Supernöjd verkligen. Svårt att få till en fotografering av den :) Kram

      Radera
  7. Hihi, fjanta runt framför spegeln:)känner igen det där:) blir nyfiken så du får visa den sen då. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jag känner mig riktigt fjantig om någon kanske ser mig. Verkar inte få ihop det idag heller men det kommer. Är så nöjd med jackan! Kram

      Radera
  8. Åhh, ja, jättesöta är dem! Och jag förstår hur du menar haha... med fjanterierna ja.. Kram

    SvaraRadera