Powered By Blogger

torsdag 1 november 2012

Hoppar av karusellen lite...

Lite jobbigt just nu. Fick reda på idag att min syster blivit akut inlagd på sjukhus inatt. Hon hade svimmat i badrummet, slagit i huvudet och vaknat i en blodpöl! De håller på och tar massa prover och pratar om att det ev kan vara blodtrycksfall. Och det kan man ju hoppas på - är livrädd för att det ska vara någonting allvarligt. Nu får det inte hända något med de få  som finns kvar i min lilla familj...

Har det kanonjobbigt med sömnen också. Det är slitsamt att hålla på att vakna klockan tre på natten. En förbannat jobbigt tid att vakna på rent ut sagt! Ja, så jag hoppar av fotutmaningen och ligger lite lågt med bloggen tills jag hämtat mig lite.

Bloppisen pågår som vanligt - det är bara att maila och jag kommer vara runt och läsa hos er som har bloggar. Orkar bara inte tillföra något själv just nu.

Sist men inte minst så vill jag tacka för era råd ang jackan. Har provat en tvåa i dag och den var perfekt. Så det blir nog bra på jackfronten till slut i alla fall.

Ha det så gott allihop!
Kramar!

16 kommentarer:

  1. Men ååå, förstår att det måste vara jättenervöst och jobbigt. Har varit lite dålig på att kommentera hos er andra ett tag nu men jag har hängt med här i a f i periferin och tänker på dig.

    Ta det lugnt med bloggen tills du känner dig redo. Vi väntar

    Kramar i massor ♥
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Men oj hoppas att det "bara" är ett vanligt blodtrycksfall! Tänker på dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Massor av kramar och tankar från mig!

    SvaraRadera
  4. Livet IRL får ju alltid gå före oss, så är det bara.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Men vad hemskt! IRL är såklart alltid, alltid viktigare. Storklemar

    SvaraRadera
  6. Såklart, lägg din energi på de som finns dig närmast! Stor go kram!

    SvaraRadera
  7. Hoppas det ordnar sig för din syster.....och med sömnen....
    Styrkekramar från Titti

    SvaraRadera
  8. Stora kramen sänder jag över! Tänker på dig...
    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna för din syster och skickar en stor kram till dig :-(

    SvaraRadera
  10. Men vad trist, nu håller jag tummarna för att det var bara.
    Kram och ta hand om dig.

    SvaraRadera
  11. Åhhh vad jobbigt, hoppas hon blir bra fort!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Så skummelt! Jeg håper virkelig at det går bra med henne. Og med deg! Stor klem, og ta vare på deg selv.

    SvaraRadera
  13. Usch vad otäckt! Kram till er båda.

    SvaraRadera
  14. Tack för alla fina hälsningar! Det värmer mitt hjärta <3 Min syster är kvar på sjukhuset för lite mer provtagningar och observation. Hoppas innerligt att det att det inte är något farligt... Kramar allihop! <3<3<3

    SvaraRadera