Powered By Blogger

söndag 4 november 2012

Sorry...



...Men jag tappade farten fullständigt. Dagen (och en del av gårdagen) har ägnats åt seriös streckläsning av den här boken som rekommenderas å det bestämdaste:

"Huset vid väldens ände" av Åke Edwardsson. En kriminalare med underbart språk som är en njutning att läsa och en ruskig historia på det. LÄS!!


Kommer stanna kvar i det här bokslukarstadiet ett litet tag till känner jag. Näst på tur är something complete different: "Det stora kalaset" med John Steinbeck, en annan favoritförfattare.

Ber om ursäkt men kommer nog vara lite osynlig både här och hos er ett tag till som det känns nu. Behöver bara ladda lite.

Så veckan som följer blir lite mer läsning, PW, reda upp mitt liv på lite olika frånter och sån´t...

Ha en skön söndagsväll och en ny fin vecka!
Kramar!



16 kommentarer:

  1. Nothing to be sorry about. :) Tack för boktipset, jag gillar deckare. :)
    Hoppas du har en skön kväll
    kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade en mysig kväll med Morden i Midsomer och en ny bok :) Ha en skön ledig dag idag :) Kramar

      Radera
  2. Det är lätt att fatsna i böckerna! Själv har jag sträckläst 50 nyanser av mörker i helgen. Fortsättningen på 50 nyanser av grått. Jag är ju svag för tantsnusk;) Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahhh de böckerna har jag gått och petat lite på :) Tack och detsamma! Kramar

      Radera
  3. Ta den tiden det tar. Njut dina böcker och koppla av:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland får det bli så...Böckerna njuts för fullt :) Kram

      Radera
  4. Finns ingen anledning att be om ursäkt, din blogg= du bestämmer och det finns f ö inte mycket som är så härligt som att fastna i en riktigt bra bok! Storklemar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns lite dumt när jag brukar vara runt och kommentera och plötsligt inte alls... Instämmer för fullt - underbart att fastna i en bra bok. Kram

      Radera
  5. Åhh, men läsning ska man aldrig be om ursäkt för! Det bästa som finns på jorden helt enkelt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det Var mer min tystnad här och hos er men du har rätt - att läsa böcker är det bästa som finns! Kramar

      Radera
  6. Du är för rolig..be om ursäkt för att du gör något annat, som läsning!! Nä vet du vad, det här är din blogg o du gör faktiskt vad du vill! Så det så!!!
    Nu skall jag ut med flickorna i regnet..
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja :) Ville bara tala om vart jag tagit vägen egentligen. Usch! Här regnar det med men ska ta mig ut ändå. Ha en fin dag du med! Kram

      Radera
  7. Lyt til hvad du har brug for og GØR det :-) Lyder herligt med aslapning og læsning og der er ikke noget så skøønt, som at blive grebet af en god bog :-) God fornøjelse :)
    Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har varit underbart att bara ge mig hän till böckernas värld! HA det gott! Kram

      Radera
  8. En god bok är aldrig fel o att ta det lite easy peasy är nödvändigt för ens egna överlevnad! Ta´t lugnt helt enkelt o ett steg i taget nu..Kram!

    SvaraRadera
  9. Jo det behövs mellan varven också - ladda batterierna lite :) Kram och ha det så gott!

    SvaraRadera