Powered By Blogger

torsdag 29 november 2012

Moon

Gårdagen försvann i ett nafs så mysbilderna från Moon Thai som är göteborgs bästa och mysigaste Thairestaurang, kommer nu istället. Jag var tidig och det var var som alltid fullsatt (och jag hade givetvis glömt att boka bord). Men de lyckades ändå trolla fram ett lite bås som var omgärdat av bambu, kulörta lampor och annat mys. Satte mig i godan ro - beställde en öl och knipsade bilder för fullt innan jag kände att jag kanske borde börja kolla efter mitt sällskap för kvällen. För i mitt bås såg man ingenting. Kom på den smarta idén att jag kunde smsa henne och tala om att jag sitter i ett lite bås som vi får ha till 18.45... Efter en stund kommer mitt sällskap svischande förbi mitt bås - hon hade kommit strax innan mig visade det sig och blivit tilldelat ett annat bås som vi minsann fick ha ända till kl 19.00 pip! Och  ja, där hade vi suttit en bra stund i varsitt bås och smuttat på varsin öl och knaprat på thaichips :)) Men vi hann att äta riktig mat också utan att bli bortkörda så de trollade nog lite till kan jag tänka.

M. vill inte vara med på bild så hon slipper :)

Vackra lyktor och sån´t



Och en iskall god tjeckisk öl.
 

Ett tips om du råkar hamna där är deras hotpan. Man kan välja på lite olika varinter - så himmelskt gott!

I övrigt har den här månaden varit lite snurrig. Är en vecka back hela tiden. Skulle ta prover veckan innan läkarbesöket som jag trodde var nästa vecka men som är idag! Som det kan bli :)))

Ha en fin dag!
Kramar!


 


2 kommentarer:

  1. hahaha så typiskt - tur att ni hann äta i lugn och ro!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha ja :)) är snurrigare än snurrigast för tillfället. Kram

    SvaraRadera