Powered By Blogger

måndag 19 november 2012

Läckert lila

Halsbandet kom banne mig med raketfart! Och ända fram till dörren. Vaknade av att det ringde på dörren klockan åtta imorse och där stod postombudet med paketet i handen :)

Och det är så vackert! Och så fint ihop med min ring och Odd Mollyarmbandet.

Halsbandet med ametister från Icon design.


Slurp :)
 

Och tillsammans med ringen (en gammal ring) och armbandet blir det trippelslurp :)))
Ska visa det på någon dag också.


Är så där lagom frusen som jag brukar bli efter mina rundor men det är en rätt skön känsla att vara lite mör i kroppen. Dessutom lyckades jag tima den lilla stunden det var sol ute idag :) Nu är det gråmulet igen...

Ha en fin måndag!
Kramar!


 

18 kommentarer:

  1. Jättefint!
    Och lila är ju en färg som är bra för själen, sägs det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det låter ju strålande :) Kram

      Radera
  2. Fin- fint!! Och att det kunde matcha ringen så bra :) Här har varit lite lite sol, nu är det nästan mörkt igen och grått. Såklart. Klem

    SvaraRadera
  3. Ja det var en perfect match :)) Nu är det mörkt och grått här med... Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ojoj vilken härlig färg det var på halsbandet.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så snyggt halsband!! Tror det kommer passa dig riktigt bra! Lite otäckt bli väckt av brevbäraren kan jag tycka..fast det var ju ursäktande med ärendet ifråga.
    Läste nu om något är på gång hos dig. Även om jag känner viss oro hoppas jag det är helt fel av mig. Istället vill jag ju tro det är något helt fantastiskt bra..för dig!
    Varit på sjukstugan idag, lite jobbigt besök men men..
    Ha en skön kväll hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer nog bli välanvänt :) Ja jag var helt groggy och den namnteckningen jag fick skriva blev nog helt oläslig :))
      Oj! Det är mycket nu men det blir nog bra hoppas jag...
      Jobbigt med sjukstugan. Hoppas det blir någon bättring snart!
      Kram och skön kväll hos dig med!

      Radera
  6. Svar
    1. Hehe, ja det kommer passa som handen i handsken på dig med :)) Kram

      Radera
  7. Så snyggt! Jag älskar Icons fina halsband och detta var verkligen något extra! Läckert med ametister :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar dem med och får blunda hårt för att inte fler ska hitta hit :)) Så vackert och speciellt med ametisterna ihop med Ikonen. Kram

      Radera
  8. Himla fin färg:) Inte dåligt med leverans till dörren! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja underbar! Fantastiskt, blev lite överrumplad bara :))Kram

      Radera
  9. Åh så fint! Jag sitter här och tokdregglar och är riktigt fett avundsjuk. :) Eller näää inte avundsjuk men du vet vad jag menar. Habegärlig eller nåt sånt. :)
    Kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha., vet precis vad du menar :) De är som att gå in i godisbutiken när man ser alla läckra halsband o färger och olika stenar. För att inte tala om armbanden :P suck så fina! Kramar och fin tisdag!

      Radera
  10. Åhh, så vackert! Förstår att du är glad och vilken underbar service att få det via dörren på det viset! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ljuvligt! Tittar andäktigt på den där det hänger :) Inte fel att få det levererat till dörren heller trots yrvakenheten. Kram

      Radera