Powered By Blogger

tisdag 20 november 2012

Byta storlek på Pleasejeans?

Det har skett ett viktras på mig den senaste tiden. Och vågen har varit trasig den senaste månaden drygt och jag har ingen aning om vad jag väger. Däremot ser jag hur illa mina Pleasejeans sitter och vill gärna försöka byta till mig mina S till XS. Gällivarehäng är bara förnamnet nu.

Det måste vara mina snabba rundor som satt fart på systemet för jag bantar inte utan äter som vanligt. Och nu har jag cyklat en del den senaste tiden också. Måste bara se till att väga mig någonstans för det är lite obehagligt att inte veta hur mycket jag har gått ner...

De som jag helst vill byta är mina Tabaccofärgade men allt är av intresse!


Mina fräcka Fancy med nitarna är också alldeles för stora så ett par i xs hade varit perfekt!



Om någon kan hjälpa mig maila mig på marieskooog65@gmail.com
Nu får jag hålla tummarna!


Ha en fortsatt fin dag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Inga fel att bli av med kilon utan att ens märka det:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Det har gått väldigt fort sista månaden från att ha stått still på samma nivå länge - blev lite överrumplad. Hoppas att det stoppar nu bara, vill inte byta ut hela garderoben igen. Är nöjd så här och har inget emot att lägga på mig något kilo till. Tur att semlesäsongen startar snart :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas någon finns som vill byta med dig! Visst är det konstigt när kilona bara rinner av en, sådär utan vidare. Jag är som du, väger mig aldrig någonsin. Det är läkaren som tvingar upp mig på vågen, inte annars. Går på hur kläderna känns på istället, knäppt..jo jo!
    Önskar dig en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det hoppas jag med! Men det verkar inte så :// Ja! Helt plötsligt bara! Har inte heller haft våg för ut men köpte en när jag gick upp i vikt och den höll i ett halvår... Ska skaffa mig en mekanisk och nästa vecka ska jag till läkaren, ta prover och väga mig. Får ha lite koll. Fin onsdag till dig med!

    SvaraRadera