Powered By Blogger

söndag 18 november 2012

Gammal gårdagens och lite lägesstatus igen :)

Vad vore livet utan vänner - ingenting! Himla tur att jag har så fina :) Hade en mysig snabbdate med finaste Monica igår. En god öl, fish and chips och lite tjôt. Mer än så behöver det inte vara...

Fina Monica.


På mig blev det samma som vanligt :)) Please och Enwrapme så det passade ju bra att jag hade en gammal bild på den eftersom det var för mörkt att ta bilder igår.
 

Just nu händer saker i mitt liv som jag inte kan ta upp här och eftersom jag är så uppfylld av detta bir det svårt att skriva om något annat just nu. Så det får bli som det blir ett tag.

Ha en fin söndag!
Kramar!


16 kommentarer:

  1. Roligt med fina vänner!!
    Hoppas att förändringarna i ditt liv leder till något bra!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Ja underbart! Hoppas jag med :) Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt! Och jag håller tummarna att du har bra grejor på gång. :)
    Massa kramar och trevlig söndagkväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Kramar och ha en fin söndag du med!

      Radera
  4. Åh, jag hoppas att det som händer går åt rät håll! Du får berätta mer senare..Här har det varit en lugn helg, sådana behövs..kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går åt något håll och bara det är ju bra :) En lugn och skön helg låter härligt! Kram

      Radera
  5. Håller med dig - vad vore livet utan vänner. Kul att höra att du haft en bra helg och håller tummarna stenhårt att det är något bra! Kram!

    SvaraRadera
  6. Ja det är guld värt! Härligt att se alla fina bilder från Lingonhooden :) Önskar jag var med :) Tack, jag hoppas det :) Kramar

    SvaraRadera
  7. Jag håller tummen för att det är bra grejer på G. Ja utan vänner vore det mesta trist tror jag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja jag känner att jag har träffat dem för lite ett tag men skönt att veta att de finns där i ur och skur :) Kram

      Radera
  8. Ja, det är ju så med livet. Upp och ner. Lite samma sak med mig faktiskt och samtidigt vill man liksom inte skriva om allt. Så är det. Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo så är det och tur är kanske det... Vissa saker känns bäst att inte lufta här - inte helt i alla fall och inte just nu. Tack och desamma till dig! Kram

      Radera
  9. Ja hur skulle man klara sig utan vänner......Kram<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilken lycka att de finns... Kram <3

      Radera
  10. Mysigt med vänskap och lite god mat och dryck på det! Låter spännande med vad du nu har för dig:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var inte dumt alls och hua man vet aldrig vart livet tar en :) Kram

      Radera