Powered By Blogger

onsdag 7 november 2012

Anchohuma parka jacket

Äntligen fick jag till det med fotningen! Tog bilderna direkt hemkommen efter en lång promenad i blåst och regn. Skymma hade det börjat göra också. Men här är den - jackan som jag bara älskar och som värmer gôrgott! Har varit ute vid hamninloppet och där var blåsten riktigt rå men jag frös inte ett dugg!

Anchohuma parka jacket i lite almost black i storlek 2. Från Odd Molly.

Och även denna jacka har ett litet fint citat :) på ärmen denna gång. 

"looking
smiling
forward"





Jag stormtrivs verkligen i denna jacka och rekommenderar den skarpt ifall någon är sugen på att köpa ny vinterjacka.

Ha det gott!
Kramar!

 


18 kommentarer:

  1. Åhh, vad fin den är! Och ja, varm ser den ut att vara med. Jag har redan alldeles för många jackor, men färgen är så härlig på dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja underbar! Tack, gillar den verkligen och passar fint ihop med alla mina lila sjalar :) Kram

      Radera
  2. Riktigt fin! O jämfört med värstingjackan jag sett på andra bloggar (drygt 15 000) så måste denna var riktigt "billig" =)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, allvarligt talat... Jag passade dessutom på när det var 20% och så sålde jag av lite så det blev nästan gratis ;)) Kram

      Radera
  3. Kul att du är så nöjd! Visst är det nice att det inte blåser igenom den!
    Kram å miljoner tack :)

    SvaraRadera
  4. Supernöjd :) Ja helt perfekt med tanke på hur mycket det blåser här i götet! My pleasure :) Kramar

    SvaraRadera
  5. Ser supersnygg, varm och gosig ut!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Kul att ni är flera som är nöjda med jackan, den ser verkligen gosig ut!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kan bara instämma i hyllningskören :) Kram

      Radera
  7. Jag håller med dig, jackan är helt perfekt!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbar och så skönt att den är så lång! Kram

      Radera
  8. Nu har jag en på G jag med;) Kram

    SvaraRadera
  9. Lucky you! Den är underbar :) Kram

    SvaraRadera
  10. Kjempe fin! Skjønner godt at du er glad for den:)
    Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja underbart att jag hittade en så mysig jacka :) Hade nästan gett upp hoppet och trodde jag skulle få frysa mig igenom vintern. Kram

      Radera
  11. Jackan är dessutom väldigt snygg på dig!! En jacka som både håller värmen o sist men absolut inte minst, den håller visst blåsten borta! Det är guld värt när man bor som du vid kusten (el på en ö som jag)!!
    I höst/vinter är det första gången på massor av år jag inte köpt en enda ytterjacka/kappa från Odd Molly!! Blev förvånad att det inte fanns som alltid brukar locka mig till ett par köp, inte i år! Har å andra sidan välfyllda förråd så jag klarar mig! Fast det känns faktiskt konstigt..
    Ha en bra dag i Götet!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det är guld värt i det här blåshålet. Jag sålde alla mina jackor som var för små, för stora eller för varma - hur lyckades jag med det :)) Tur att jag fick tag i en till slut iaf. Kul att du har några att välj på :) Jag har en ullkappa från Chill Norway också som jag fyndade på Tradera förra året så nu är jag nöjd :) Kram och ha en fin dag på Ön!

      Radera