Powered By Blogger

söndag 11 november 2012

Söndagspyssel

Råder ständig skymning just nu känns det som. Regnet strilar ner och lampor och ljus har fått tändas fast det är mitt på dagen. Så jag har kapitulerat. Stannar kvar i bädden och förflyttar mig endast när jag ska hämta något som tex te och sonens kolor (som ligger riktigt risigt till - det är så jag skäms faktiskt) Men man kan ju faktiskt pyssla med saker även om man befinner sig i sängen (lät ju lite ekivokt kanske) som att starta upp sin nya iPhone 5 :)) Och att smaska upp sonens kolor då. Det sistnämda är vid det här laget redan gjort så dags att sätta igång med att komma igång Le Fån!

Alls nödvändiga attiraljer och en myssocksbeklädd fot.


Nyss...


Eh...nu...


Ja, ska nog ladda med lite kryddigt te innan jag kör igång. Återkommer med en första recension av 5:an när jag är klar :)

Ha en mysig söndag!
Kramar!




10 kommentarer:

  1. Herlig søndag indendørs og regnen har også fat i DK i perioder, jeg nåede dog både en ride og løbetur i tørvejr :-) heldige mig...

    Tillykke med din nye (længe ventet) Iphone 5 den er helt fantastisk, jeg har brugt det at tage panorama billeder på min ferie til Dubai, det er lidt sjovt og så er videoen helt kanon :-)

    Fortsat god regnvejrs søndag i sengen :)
    Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter härligt! Tack - kom av mig lite men nu ska jag sätta igång :) Det låter lovande. Måste ha varit häftigt i Dubai!
      Tack det ska jag ha :) Fin söndag till dig med! Kram

      Radera
  2. Verkar vara en skön söndag. Jag har firat Pa, men har nu intagit soffläge och ämnar stanna här tills det är dags att förflytta sig till sängen. Klemisar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att ha sådana dagar ibland :) Kramisar!

      Radera
  3. Oj, nu blir sambon avundsjuk. Hans skulle ha kommit för länge sedan och den har inte dykt upp än... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kom som utlovat. De skulle få in dem den 4:e och den kom några dagar senare till mig :) Hoppas han får den snart! Kram

      Radera