Powered By Blogger

fredag 9 november 2012

Fredagen(s) och en liten fråga

Dagen började med att jag trodde jag blivit sjuk. Men efter en stor kopp kaffe med grädde ( sonen hade tagit sista mjölken - nästan dödsstraff på det!) och lite alvedon var jag på banan igen och har fått städat lite, tvättat och gått på systemet. En liten fika blev det också :)

Idag var det den här stassen som åkte på:

Enwrapme jersey top och Please jeans. Boots från By Koah.


Hittade ett halsband hemma som matchade med brallorna :)))


Jo så har jag då fått tag i drömkjolen sedan flera år. Men jag har ändrat lite stil sedan dess och vet inte riktigt vad jag ska ha till. Blir det för mycket stilkrock att ha en oversized top från Hunkydory till?

Kom gärna med synpunkter!

 


Nu ska jag dra en repa till tvättstugan och sen blir det en liten date med syster yster på en pub i närheten :)

Ha en fin Fredag!
Kramar!



12 kommentarer:

  1. Åhh, men jag tycker att du är jättefin! Den kjolen passar verkligen dig. Ha en härlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det var väldigt fint ihop. Kjolen är ju ett konstverk och behöver något lugnt till. Tycker jag iaf. Klem och fin fredag :)

    SvaraRadera
  3. Tycker du är grymt fin!! Kan absolut bäras som du gör på bilden!
    Skönt du blev mer piggelin än tidigare! Själv är jag fullkomligt sänkt..
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tycker de passade fint ihop, så det kan du absolut köra på.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack allihop! Kanske ska våga mig på den kombon då :) fegade ut och drog på mig mina Pleasejeans med tillbehör som vanligt :))

    Annelie - Hoppas verkligen att det vänder snart!

    Kramar och fin kväll!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Kjolen är så fin på dig, ett litet konstverk och visst ska du våga dig på kombon.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att det var skitsnyggt! Kör på! Kram

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt ihop och kjolen är så vacker. Klart du ska behålla och använda :-)*

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Tack så mycket återigen! Ni är världens bästa smakråd! Kramar

    SvaraRadera
  10. japp, tycker jag med supersnyggt, både lite fint o ruff, precis det jag gillar, jag hade definitivt kunnat mixa så. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Får bli denna kombo någon dag :) Kram!

      Radera