Powered By Blogger

onsdag 14 november 2012

Onsdagens bravader

Idag har jag lyckats springa efter två tåg och en spårvagn och från att inte har sprungit på det viset på flera år var det en bedrift! Något överdrivet tyckte mitt ena knä när jag var halvvägs till spårvagnen och bestämde sig för att låsa sig mitt i språnget! Men, jag hann och får väl ta det lite lugnt med springandet tror jag nog...

Ja jag har inte flippat ur bara för att jag fått lite pengar för moppen - utan åkte till Freeport för att hämta det som jag hängde undan när jag var där sist :) En drömklänning som jag visar en annan gång och ett par superfräcka (tycker jag) solbrillor. Har nämligen (ve och fasa) tappat mina Ray-ban! Fattar inte hur jag lyckats med det, med fodral och allt - ett mysterium...

Nåväl. Här kommer en töntig bild på mig med de fräcka brillorna :P Syns inte här men det är riktigt snygga skalmar också.


Dagens bestod av underbara kappan från Chill Norway (som jag fyndade på Tradera förra året för en struntsumma! Wooo...), gosiga älsklingssjalen, Coolwool dress och Primebootsen på fötterna.


Kappan är så fin baktill också.


Och mysiga klänningen.
 

Nu har mysstassen åkt på och jag pysslar lite med tvätt och sån´t.

Ha en fin dag!
Kramar!


12 kommentarer:

  1. Åhå, inte sådana språngmarscher efter vagnar o annat! Akta knät! Men å andra sidan, kroppen kanske fick mersmak ;)
    Vilka fynd du har gjort o vilka fynd du visar upp! Bra shoppat!

    SvaraRadera
  2. Nä, inte tre på samma gång i alla fall :P Mycket nöjd :) Men det bästa fyndet har jag inte visat än :) Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga brillor och rackarns snygg dagens:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Världens skönaste klänning! Kram

      Radera
  4. Fräsiga brillor, helt klart! får mig och tänka på när vi satt där i våra OM- brillor båda två på fikan :) Kappan är verkligen ljuvlig och dagens super! Klem och fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det gjorde jag med :D För visst är det sådana du har fast i powder? Älskar kappan! Mitt bästa köp/fynd någonsin! Kram och fin torsdag :)

      Radera
  5. Åhh, vad fin du är! Och solglasögonen är snygga på dig. De passar verkligen din ansiktsform och det kan ju vara väldigt svårt med det ibland. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad skönt att höra :) Det är så svårt - jag bara chansade. Frågade min dotter men hon tyckte de var fula i sig... Kram

      Radera
  6. Vad fin du är! Den klänningen är som en dröm på dig!
    Solglasögonen var verkligen fräsiga:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack :) Jag föll för dem sist jag var där och bestämde mig för att om de var kvar så är de mina :) Kram

    SvaraRadera
  8. Godmorgon!
    Underbara bilder på dig med stass o inte minst nya solglasögon!! Superfina på dig!
    Ha ha, springa efter spårvagnar o bussar låter väldigt avlägset här..tyckte visst ditt knä också. Ta de lilla lugna så inget tokigt händer när du far fram sådär!
    Precis som igår är jag snart på väg ut m flickorna. Hoppas dock slippa gårdagens svimningsattack på vägen hem, inte roligt! Inte alls, kom tillbaka under gårdagen flera flera gånger. Redan nu känner jag sus i huvudet, får nog korta ner rundan en aning..
    Ha en fin torsdag! Ser fram emot nästa fynd du visar oss..
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack :) När, där får jag nog lugna mig lite :)) Ska ta en runda med mina studsiga pw-skor i stället :) Mycket bättre!

    Men vad jobbigt med yrsel. Var försiktig! Min systersvimmade ju i badrummet och slog sig rejält! Har man otur kan det gå riktigt illa...
    Ha en fin torsdag du med! Visning sv fynd kommer :)) Kram

    SvaraRadera