Powered By Blogger

söndag 31 juli 2011

Dagens säl

Tog mina dagens bilder idag när jag var nyduschad så någon frisyr är det inte tal om vilket det iof inte brukar vara :) Mitt hår är otämjbart!

Hade planerat att åka till havet med min syster men himlen öppnade sig :( Får se om det blir ett eftermiddagsdopp istället! Det är otroligt varmt fastän det regnar.

Söndagens stass blev Haystack blouse i dark pink och ett par svarta hasbrallor.
Älskar verkligen det här årets pre-fall!


Ljuvlig färg!


Jag har ett tvättberg som ligger och väntar på mig och en dammsugning skulle behövas men jag har ingen lust!

Efter att ha bott på hotell i en vecka har jag snabbt som blixten blivit en latmask :P

Kanske fortsätter med min Isländska bok och tränar på konstiga uttal istället :)

Egentligen skulle jag vilja springa ut på stan och köra en shoppinraid men Islandsresan ( och Greklandsresan ) har grävt ett stoooort hål i min plånbok så det får nog bli boken och ett eftermiddagsdopp i stället!

Städningen förtränger jag lite till :))

Ha det så gott allihop!

Kramar!


10 kommentarer:

  1. Jag har en sådan söndag ..massor att göra men drar ut på det hela liiiiite till:) Men det är roliga grejor i alla fall, så jag ska bara vakna till riktigt efter denna översköna sov morgon (förmiddag:)kram :)

    SvaraRadera
  2. Too di Loo - Ja det är skönt ibland att bara ta dagen som den kommer och njuta av det :) Upptäckte alldeles nys, när jag läste din blogg att det inte var morgon längre hihi :) Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  3. Här har semesterlatmasken infunnit sig också :-)
    Du är jätefin i blusen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är ju söndag, alltså får man dra med allt och göra om sina planer flera gånger och du acklimatiserar ju dig fortfarande, så helt klart. Ta det luuuuugnt!
    Hoppas du får ett skönt dopp, jag är själv så badsugen att jag blir tokig. Måste kanske göra ett akutdopp snart.

    kram på dig och ha en fin fin kväll!
    L

    SvaraRadera
  5. Nadia - Den masken infinner sig snabbt :) Kanske är bra! Ett tecken på att man verkligen slappnar av :) Älskar verkligen dessa blusar, har en i svart också :) Kram

    Lingon - Ja denna söndagen går nog till historien som den mest avslappade hittills :) Det är skönt :) Så jag forsätter nog med att ta det lugnt :) Blir kanske inget dopp idag men imorgon och i övermorgon och i...:)) Det är underbart att bada! Hoppas du får till en härligt dopp snart! Vad kul det lät med akutdopp :) Ha en fin kväll och Kramar!

    SvaraRadera
  6. Det får finnas en liten latmask hos alla:) Jag tror det är bra att bromsa lite även om det finns mycket måsten. Du är så fin i blusen, den färgen klär dig.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hilde - Ja ibland är det nog bra att låta sig vara lat utan dåligt samvete :) Tack! Jag är jätteglad över den :) Kramar

    SvaraRadera
  8. Det tar en stund att komma igen när man har varit ute och flackat så där. Alla intryck gör en ganska trött i skallen. Så lata dig du:) Kram

    SvaraRadera
  9. Linda - Jo när jag tänker efter brukar jag vara ganska däckad efter jag varit ute och farit. Idag har jag tvätt tid så nu är det bara att sparka i gång mig :) Kram

    SvaraRadera