Powered By Blogger

onsdag 27 juli 2011

Min gosiga ullponcho

Denna kommer jag bo i när hösten och vintern kommer!  Jag bor i den redan nu :) Nu har jag vant mig vid att det är kallt, ungefär som tidig vår, det är ju så ljust! De första dagarna var det fint väder men nu är det regnigt och grått. Men vi ska trotsa vädergudarna och ge oss ut på Val och Lunnefågel safari idag! Ska bli spännande :)



Gosegosig är den :)

Har faktiskt slagit till på en mössa med öronlappar också :)) Den visar jag en annan gång!

Ha det så gott!

Kramar!

12 kommentarer:

  1. Åh vilken fin!! Var har du köpt den??

    SvaraRadera
  2. haha! Jag sitter här och flinar för plötsligt hade jag glömt allt om Island och tänkte att nu har du nog fått tomtar på loftet..den är ju jättevarmt här hemma idag..så där så man svettas och bör byta kläder tre gånger om dan. :-D

    Hoppas du har det underbart skönt, och ponchon är jättefin!
    kramar!

    SvaraRadera
  3. Marita - Den har jag köpt i Reykjavik på Island. Kram

    Lingon - Haha! Lite tomtar på loftet har jag mellen varven :)) Här är det 13° just nu och idag var vi ute på havet, svinkallt men häftigt :) Såg Lunnefåglar och delfiner, dock inga valar.. Hoppas värmen är kvar på fredag! Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag ska hålla kvar lite värme till dig! Annars har du ju ponchon. :-D

    kramkram!

    SvaraRadera
  5. Lingon - :D Tack var du är gullig! Ponchon är på nu :) Kan inte sluta frysa efter båtturen, brrr.. Kramelikram

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni fick se lite valar:) Kram!

    SvaraRadera
  7. Linda - Delfiner och Lunnefåglar såg vi men inga stora valar tyvärr.. men så är det ju i moder natur, går inte att styra.. Häftigt att se delfiner iaf :) De var c:a tio stycken som hoppade omkring och jag missade precis alla med min kassa kamera! Skyller på den :)) Kram

    SvaraRadera
  8. Oj vad jag har missat en hel massa här hos dig… :o( Så går det när man slappar till med bloggläsandet… Tacktack för alla fina bilder! Nu vill man ju bara ännu mer åka dit. Ha det kanonbäst! Kram!

    SvaraRadera
  9. Tips: http://www.tradera.com/Odd-molly-chrysalis-minigown-stl-2-almost-black-Nyskick--auktion_301743_136811073
    Tyvärr inget köp nu-pris för i så fall hade jag klickat den direkt till dig. Kram!

    SvaraRadera
  10. Josanne - Så är det ibland :) Du har ju själv bjudit på massa fina bilder och mycket annat :) Jag har vunnit en svart chrysalis under tiden jag varit här :) Får hoppas att den passar för mycket grädde i alla former är det på Island! Tusen tack för tipset!! Kramar

    SvaraRadera
  11. Snygg poncho!! Perfekt plagg dra över sig när kylan tränger på.. Fina bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Annelie - Tack! Har kommit hem till den svenska värmen nu så det lär väl dröja innan jag kan använda den igen! Kram

    SvaraRadera