Powered By Blogger

torsdag 14 juli 2011

Haystack och Rosanella

Idag är det regnigt och ruggigt i Göteborg! Perfekt dag för garderob och byråstädning alltså :)
Längst in i garderoben hittade jag ett par ihopknycklade jeans, mina bästa Humanity jeans! Hade helt glömt bort dom!

Dagens idag blev Haystack blouse och Rosanella tillsammans med Humanity jeansen.

Superskön kombo!





Nu ska jag iväg till läkaren och ta lite prover!
Hoppas det är uppehåll för jag hatar att köra moppe i regn!

Ha en bra dag!

Kramar!

14 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag är lite hemligt kär i Rosanellan i svart...... Får kanske ta mig till någon affär och prova den. Bara det att hjärna, samvete & plånbok inte riktigt är överens. ;)
    Hoppas det går bra med läkarbesöket.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette - Nä det kan vara en jobbig kombination ibland! Det gick bra hos läkaren :) Kram

    SvaraRadera
  3. Bra att det gick bra hos läkaren. Snyggsnygg kombo! Jag suktar efter en Rosanella till - ska göra ett besök i OMbutiken på lördag så får vi se ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rosen - Ja det var skönt! Jag tycket Rosanellorna är helt underbara! Har helt gått igång på dem :) Hoppas du hittar något fint på lördag :) Kram

    SvaraRadera
  5. Snygg kombo du fått till..!
    Tusen tack för det superfina innehållet i paketet som kom idag!! Jag är så nöjd..
    Ska bli roligt när även jag kommer i fatt höstens nykomlingar..är väl som vanligt lite seg i starten!
    Glad för din skull angående läkarbesöket. Regnat här också idag.
    Ha en skön kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Annelie - Kul att du blev nöjd :D Ja det finns ju så mycket fint att man blir alldeles galen nästan :) Det är nog inte helt fel att vara lite seg i starten... Jag är alldeles för impulsiv ibland :) Ska ta några fler prover i morgon men det går säkert bra :) Ha en skön kväll du med! Kramar

    SvaraRadera
  7. Vad jag gillar din kombo! Skitsnyggt! Skönt att det gick bra hos läkaren.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hilde - Tack! Den kändes bra :) Alltid skönt när det är ok hos läkaren :)Kram

    SvaraRadera
  9. Så snygga ni var ihop, du, höstacken och Rosanellan!!

    Ha en bra kväll, kram

    SvaraRadera
  10. Snygga jeans! Är också lite kär i Rosanellan i svart:) Kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas läkarbesöket gick bra!
    Vilken skitsnygg kombo. Höstacken och Rosanellan är ju klockrena ihop och jag gillar dina jeans som fan! Precis sådana jag har letat efter hur länge som helst ju... Får ta ett nytt letarryck känner jag nu.
    Och Grattis till Lulun, så jäkla snygg på dig!
    KRAM!

    SvaraRadera
  12. Tigern - Det var mest ett infall att pröva dessa två ihop! Och det gick ju bra :) Kram

    Linda - Ibland är det bra att rota i garderoberna :) Det är min favorit Rosanella! Kram

    Josanne - Je det gick bra! Ska ta några prover till bara. Tack! Det var ett infall jag fick för att det blev för kallt med bara Höstackan :) Jeansen är underbara! Men har helt glömt bort var jag köpte dem! Lulun är jag superglad för :)) Kram

    SvaraRadera
  13. Så fin du är i kombon, jag har använt min Rosanella alldeles för lite tror jag men du inspirerar.
    Hoppas att du mår bättre nu...
    kram och ha en skön skön fredag! (skickar en cheesecake till dig i fantasin)
    :-D

    SvaraRadera
  14. Lingon - Vad roligt :) Tack så mycket! Den satt fint ;) Ha en härlig fredag du med! Kramar

    SvaraRadera