Powered By Blogger

lördag 30 juli 2011

I´m lite back

Kom hem i fredagsmorse och hade då inte sovit på ett dygn (gillar inte att flyga). Nu börjar jag känna mig normal igen och ska komma igång lite här på bloggen och läsa ikapp vad som hänt i Mollywood :)

Idag har jag varit ute vid havet och badat inte mindre än fyra gånger! 20° varmt, I like :)

Istället för bikinibilder får ni en glutt av min lurviga mössa som inköptes på Island :) Hade egentligen tänkt att bjuda på bilder från Blå Lagunen med det ville inte min kamera veta av, skruttkamera är det och det kanske jag berättar mer om en annan gång!


Får hoppas på en riktig vargavinter så den kommer till användning ;)

Ha det så gott så ses vi sen om ni vill!

 Kramar!

11 kommentarer:

  1. Lovely :) Kul att du är tillbaka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken helt underbar mössa! Men please! behåll gärna vargavintern hos er... vill INTE ha hit den! För jag har ju ingen fin mössa att värma mig i. :o)
    Skönt att ha dig tillbaka! Ha en fin kväll! Kram!

    SvaraRadera
  3. Rosen - Tack :) Kul att vara här igen :) Kram

    Josanne - Jag lovar att inte skicka ner vargavintern :) Hoppas det dröjer lääänge innan den kommer hit också! Nu har jag kommit i badartagen så värmen får gärna stanna lite till :)) Kul att vara tillbaka! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt att du är hemma igen!! Vad glad jag blir!
    jag blir så grymt badsugen när jag hör att du varit i flera gånger i dag. Hoppas du får vila ut lite hemma nu.

    kramar i massor!

    SvaraRadera
  5. Lingon - Vad härligt :) Nu blir jag varm i hjärtat :) Imorgon blir det havet igen! Trotsar G-p:s taskiga väderprognos och satsar på strålande sol :D Det blir tidig godnatt i kväll. Massa kramar tillbaks

    SvaraRadera
  6. Fin mössa:) Skönt att kunna bada på det sättet! Kram

    SvaraRadera
  7. Kul att du är tillbaka! Vargavinter tackar jag nej till, men en fin mössa skulle sitta fint.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åhh du är underbar i MÖSSAN!! Welcome back:)kram kram:)

    SvaraRadera
  9. Linda - Ja det är underbart! Fösta doppet är hemskt men sen var det jätteskönt :) Kram

    Hilde - Kul att vara här igen :) Nä jag tar tillbaka vargavintern och hoppas på en låång sommar :) Kram

    Too di Loo - Jag älskar den :) Tack :) Jättekul at vara tillbaka! Kramar

    SvaraRadera
  10. Åh, en sån mössa vill jag oxå ha i vinter. Varm & go! Härligt att du är hemma på svensk mark igen.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jeanette - Jag älskar den :) Fast det kanske är hög töntfaktor på den :)) Ja det var härligt att komma tillbaka till sommaren! Fast regnet satte stopp för mina badplaner idag :( Kram

    SvaraRadera