Powered By Blogger

måndag 4 juli 2011

Gårdagens fynd, dagens stass

På min stadstur igår gjorde jag även ett reafynd! New jersey tank tror jag att den heter, i en rödrosa färg. Älskar min grå som lille Grizzly busade hål i så den här får jag vara mer rädd om : )

Idag har jag den ihop med mina ständiga följeslagare för tillfället, shortsen från Mos Mosh och biketten med rosen.




Jag har bestämt mig för att vänta med Anglaisen... Tror att höstens kollektion kommer fresta mig så jag avvaktar :)

Ha det så gott allihop!

Kramar!

8 kommentarer:

  1. Jaaa jag har också pillat lite på den där Tanken men låtit bli hittills. Mina garderober sprängs snart så jag måste ta mig i kragen och göra ett Till Salu-inlägg :o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Ja jag borde också låta bli :P Det är fullare en fullast i mina garderober! Borde göra ett ryck och få ut lite på Tradera men jag har varit lite för lazy för att ta tag i det. Efter sommaren gör jag det :) Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar jersey tank top och önskar att jag hade en till, bara en till som man ibland kan tänka på mollysar....bara en till...suck.. .-)
    Jättefin!
    kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Och jäkligt bra gjort att stå emot Anglaisen. Jag är full av beundran:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Lingon - ja det är väl en typisk mollysjuka! Att man vill ha en i varje färg :)) Kram

    Linda - Konstigt nog var det ganska lätt när jag väl bestämde mig! En bidragande faktor var också att jag varit tvungen att köpa dyr mc-utrustning.. Tyvärr växer ju inte pengar på träd ;( Kram

    SvaraRadera
  6. Multi Anglais is truly beautiful with lovely details and workmanship but Haystack Tunic in Almost Black also has wonderful details and is half the price.....for those without a money tree.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Karen - Good thought! Do you have Haystack at your webshop? Kram

    SvaraRadera
  8. Yes, I have Haystack Tunic in Almost Black. Please have a look
    www.fullcirclestar.com

    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera