Powered By Blogger

lördag 2 juli 2011

Dagens och Mc-munderingen

Ja denna kvava dag har sysselsatt mig med att köpa mc-utrustning! Allt från kängor till värsta Shoei hjälmen :) Jag var kvar nästan en timma efter stängningen :-o Det var helt ok för dem :) Man kan inte stressköpa en hjälm. Under tiden hann jag dessutom förälska mig i en riktigt fin hoj :) Den får bli en morot :))

Svart som natten blev jag men jackan har faktiskt lila broderier :) Jackan är i skinn och var till nedsatt pris och byxorna var i något slags tyg. Skorna satt som en smäck liksom hjälmen så nu slipper jag hyra illasittande utrustning när jag ska köra! Bra Va!!

Dagens moppemundering blev sval o skön ( inget säkerhets tänk där inte...).

Prarie strapdress i powder och  Billie jean jeans från Odd Molly.


Så! Nu är det bara en Honda Shadow som fattas :) Och körkortet förstås :))



Ha en skön kväll!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Fniss, du ser ju heeeelt ubercool ut i allt det svarta tuffa..och så bor det en ljuv liten mollyböna under det :) kram kram:)

    SvaraRadera
  2. Too di loo - Hihi, En ljuv liten Mollyböna :) Ja då behövs det extra bra skydd! :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygga Mc-kläder du fått tag på.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - Tack! Men skulle behöva en tunnare jacka/tröja med skydd nu när det är så varm! Det blir olidligt varmt och köra med hela munderingen! Jag kommer ju inte upp i några farter att tala om än :)) Kram

    SvaraRadera