Powered By Blogger

måndag 18 juli 2011

Gårdagens middags stass

Igår vädrades Änglatunikan igen! Är verkligen underbar och jag är så glad att jag slog till på den!

Till hade jag dolce skirt och Pointelle leggings och skinnjackan med fransarna.
MEN
Jag bytte till svarta leggings för de var lite tjockare och längre, var så frusen igår.
 OCH
För att inte se ut som Svarta änkan bytte jag till jeansjackan som jag inte hann att fota så det får bli en annan gång!
Det var en kombo jag gillade så den kommer jag ha fler gånger :)


Skulle visa fransarna men de syns inte ser jag nu :)

Invigning av mina Trollkulor med älvan.

Med jeansjackan och en färgglad sjal blev det riktigt bra! 
Imagine :)


Vi gick till en Engelsk pub  och åt en rejäl köttabit och avslutade det hela med friterad Camenbert. Detta sköljdes ner med gott rödvin :)
Behöver jag säga att jag rullade hem :))

Det är väldigt sällan jag äter en köttbit men ett par gånger om året blir jag riktigt sugen på det och  inbillar mig att då behöver jag det helt enkelt!
Äter annars väldigt blandat! Min man var vegetarian och det präglar fortfarande min mathållning.

Idag blir det nog en städ och has dag :)
Mycket has nuförtiden :)

Ha en bra dag!

Kramar!




14 kommentarer:

  1. Så snyggt! Så snyggt!
    AnnaSC

    SvaraRadera
  2. Ååå vad gott det lät. Jag älskar kött :-)

    Superfin är du in din änglatunika. Går fortfarande och velar sen min "frös inne" från Deepfling :-(

    Ha en fin has-dag. Ska vi också ha :-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Vivvi - Det var jättegott! Är verkligen supernöjd med Änglatunikan! Hoppas du får tag i en! Visst är det skönt med hasdagar :)) Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Du har satt griller i huvudet på mig ang Rosanellan. Hur upplever du den i storlek? Har du din vanliga storlek även i denna? Är den tight över ryggen? Det är nämligen där jag brukar ha problem om det är problem vill säga. ;) Jag läste att du fick hem i 2 olika storlekar men att den ena var för stor. Vågar man chansa på en 3:a eller ska man försöka jaga tag i en 2:a.

    Jag ser en kombo framför mig och kan liksom inte släppa den.

    Kram

    SvaraRadera
  5. men vad sött med lilla älvan:):)kalasfin som alltid=)

    SvaraRadera
  6. Jeanette - Haha! Ja har man väl fått Rosanellan i huvudet är man fast :) Jag har min vanliga storlek (2)i Rosanellorna. Är också lite bred över rygg och axlar. 3:an blev för säckig! Så ta den storleken du brukar ha. Man kan ju reglera lite med knytet där fram. Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  7. Too di loo - jag föll pladask för lilla älvan :) och Jordgloben hon hänger i :) Kram

    SvaraRadera
  8. Så jättefin outfit! jag älskar änglatunikan, och du är så fin i den mörka. Vill ha.... :-D
    Härligt att du hade en sån go middag..jag börjar bli sugen på mat här bara av att läsa.

    kramar och ha en fin fin måndagkväll!
    L

    SvaraRadera
  9. Lingon - Tack :) Den vita är ljuvlig också men jag har fått för mig att jag inte klär i vitt! Det var riktigt smaskigt och kanske inte så nyttigt eller också var det det :)) Ha en fin måndagskväll du med! Kramar

    SvaraRadera
  10. Du är superfin i din "Änglatunika"!!
    Tror bestämt våra kroppar säger ifrån när något saknas o önskas. Blir ofta enormt sugen på vissa rätter, framförallt gräddiga saker men även rejäla köttbitar! Brukar lyda o äter därefter allt som oftast.
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Tusen tack för fin hjälpen. Då måste jag ge mig på jakt efter en 2:a.
    Kram

    SvaraRadera