Powered By Blogger

söndag 3 juli 2011

Spontanprovning av Multi anglais tunic och en efterlängtad juvel :)

Idag tog jag mig en powerwalk in till stan efter att ha storstädat hemma, varmt o gott!
Hela stan var full med Metallicafans :)

Jag fick ett ryck och trillade in på NK och var hänger där om inte Rosanella i almost black =)=)
Tack så mycket den tar jag!!



Slängde en blick till på ställningen och får syn på Multi Anglaise tunic i almost black! Wow vad läcker den är!!

Tog med den in till provrummet och gjorde min livs första provrums fotning :) Blev lite stressad för det var kö, men här är godingen i stl 2 :)


Fina ceriserosa detaljer.


Ja shorts  är väl inte det ultimata till denna :))


Syns inte här men även ryggen är otroligt vacker.



I verkligheten var den helt ljuvlig! Men Ack så dyyyr!! Jag klarade inte av att bara hänga tillbaka den utan hängde undan den tills i morgon :) Så nu ställer jag mig frågan:
Behöver jag den?
Det tål att tänkas på tills i morgon!

 Dagens PW stass:


Här ser man lite av det fina trycket på ryggen.


Ikväll ska vi fira min systerdotter som fyller 17 år :)
Ska bli mysigt!

Hoppas ni får en fin kväll!

Kramar!

7 kommentarer:

  1. behöver eller behöver :) Men OJ vad fin den är i svart, helt söööööt!! kram :)

    SvaraRadera
  2. Too di loo Ja precis! Det är frågan :) Skitsnygg i svart! Irl syntes alla vackra broderier så fint :) Ett mästerverk och superfin passform! Ahhh så fin :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad fin dyrgripen var i svart! Kram

    SvaraRadera
  4. Ah så fin den är...jag har inte provat den i svart men ojojoj...bäst att blunda tror jag. :-) Superfin..

    kramar!

    SvaraRadera
  5. Den är ju bara sååå lovely. Väntar på en vit från overthere och det är klart att man antagligen INTE behöver men w t f, pengar är till för att spenderas moahaha :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Kul att du fick tag på en Rosanella i almost black. Den dyra blunder jag för ett tag till så kanske den blir borta;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Linda - ja det är så fiiin! Kram

    Lingon - Jag blundar med..Hårt! Får se hur länge jag orkar blunda :)) Kram

    Vivvi - Du har helt klart en poäng där :D Kram

    Hilde - Jag trodde jag såg i syne först :) Sedan var jag snabbt där och knep den :) Livrädd att den skulle försvinna! Får se om blundatricket lyckas :)) Kram

    SvaraRadera