Powered By Blogger

onsdag 6 juli 2011

Onsdagens sommarstass

Fyndade Smirk dress på Tradera för ett tag sedan och tyckte då att: njae det här var nog inte min grej! Men i dag ( det är varmt o kvavt som attan) tog jag på mig denna och den kändes riktigt bra! Fortfarande inte riktigt jag men kan kanske bli :)) Väldigt skön o sval i alla fall, vilket passar bra för jag ska snart trycka in mig i mc-munderingen, puh! Men sen åker lilla Smirken på igen :)




Idag fick jag ett annat Traderainköp med posten som jag känner mig tveksam till; inte själva klänningen för den är fantastisk! men Modellmässigt och storleksmässigt på mig.

Visar bilderna i eftermiddag ( om jag inte är mentalt död då som jag var igår efter körningen ) och tar gärna emot synpunkter :)

Ha en fin dag så länge!

Kramar!

10 kommentarer:

  1. Å den där klänningen är så söt men funkar tyvärr inte på mig pga den där bulligheten upptill :( Ska tänka på dig ang leggings. Ska bara testa att färga först så att det funkar innan jag gör mig av med par nr 2 ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Rosen - Jag tyckte den var för söt på något sätt :) Jättegulligt! verkar vara så skönt material i de leggingsen :) Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker du är jättefin i smirk!
    Har den själv och tycker den är så skön och lättburen
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Nadia - Tack! Den är väldigt sval och skön och som du säger lättburen! Kram

    SvaraRadera
  5. Tror det - tel 08-207680
    Kram

    SvaraRadera
  6. Smirk frill dress är underbar på tycker jag. Till mig kunde den varit lite kortare på längden dock. Du är jättefin i din.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja ha den gröna Smirken! Så fin sommarklänning! Kram

    SvaraRadera
  8. Hilde - Otroligt skön är den! Kram

    Linda - Den gröna är jättefin, hade nog egentligen föredragit den färgen! Kram

    SvaraRadera
  9. Jag provade den - och hade lagt den på kassabänken - på Freeport, men ångrade mig. Hade samma känsla som dig. Men den ser fin ut på bilderna i alla fall! Dock tycker jag att du har finare klänningar än den och om du inte trivs i den är det bättre att sälja vidare!

    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Tigern - Det var min första känsla efter att jag fick hem den..Ja den tål att funderas på! Och klänningar liter jag inte någon brist av precis :) Kram

    SvaraRadera