Powered By Blogger

torsdag 7 juli 2011

Äntligen är hon här :D och dagens

Nu är hon här! Finaste Magnolia strap dress :) Haft span på denna en längre tid och plötsligt fanns den på Tradera och jag slog till!


Passar väldigt bra till mina ankfötter :))


I övrigt har det varit en tvätt o plock dag och så har jag letat som en liten blå på nätet efter en moppe med växlar som jag kan ha och träna på... men hittade ingen som var billig o bra...
Dagens:
Blus Odd Molly och byxor Hunky Dory


Nu ska jag fortsätta mitt plockande här och äta lite mat.

Hoppas ni har haft en bra dag!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Jag tycker du är så tuff som tar mckort. Du är en idol ju!
    Grattis till klänningen och ha en fin kväll,
    kramkram!

    SvaraRadera
  2. Magnolian är så söt! Provade en 1 i Barkarby men den funkar inte upptill så jag spanar efter en 2 nu ,)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jamen den är ju så snygg!!
    Du är strong som kämpar på med ditt Mc-kort!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lingon - Du e gullig :) Kändes som jag hade vilt slagsmål med mc:n sist! Nästa körning är på måndag. Skönt med par dagars break faktiskt :P Ha en fin kväll du med! Kramar

    Rosen - Ja den var inte så stor i storleken. Var rädd att den skulle vara för lång! men den funkar ju :) Lycka till med spanet :) Kramar

    Anneli - Visst är den! Ja just nu känns det som en kamp men jag längtar tills frihetskänslan infinner sig :) Kramar

    SvaraRadera
  5. Vad jag ångrar att jag sålde min nu när jag ser hur fin du är.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hilde - Har du sålt din! Ja ibland är man alldeles för snabb med att skicka iväg saker! Kram

    SvaraRadera
  7. Jag vill också ha en Magnolia!! 3:an jag köpte var för liten, spanar efter en 4:a nu....Kram

    SvaraRadera