Powered By Blogger

fredag 1 juli 2011

Ett reafynd och lite testing

Igår sprang jag på den här bakvända toppen på rean ( kommer inte ihåg vad den heter ) och tänkte att den är perfekt att ha under ex.vis Rosanellorna :)) Vilket kanske inte var det mest ultimata så här med facit i hand :) Men det finns mycket annat att ha över!

Här kommer i alla fall dagens testing




Blev lite mycket tyg under Rosanellan.

I eftermiddag ska jag till hålornas håla Norsesund! Där finns det faktiskt en mysig pub men framförallt finns min allra bästa vän sedan urminnes tider där :) och det ska bli så mysigt att träffa henne :))
Och kanske har jag någon dessa outfits på mig trots allt tyg för det var väldigt skönt att ha på sig ihop med mina gosiga Ra-re jeans.

Nu skall här tvättas och städas!

Hoppas ni får en bra dag!

Kramar!

7 kommentarer:

  1. den där toppen linnet, vad den nu heter..rockafellow silk slip tunic, haha! Det kan man ju bara inte säga. Iallafall så är den väldigt användbar så jag säger grattis och ha en fin fin kväll med din kompis!
    kram

    SvaraRadera
  2. Lingon - Ja det var ett j*a långt namn :) Tror också jag kommer använda detta mycket! Jag hoppas jag piggar på mig för just nu känner jag mig så seg att allt tar hundra år! Får försöka lägga på ett kol :) Ha det gott du med! Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Har lite span på dom där bak o fram-linnena jag med:) Kram!

    SvaraRadera
  4. kalassött!! ha det supergött med din väninna:9 kram kram:)

    SvaraRadera
  5. Linda - Blev så glad! Hängde en liten ensam kvar, i min storlek :) Hoppas du hittar ett också :) Kram

    Too di Loo - Väldigt skönt också :) Det var jättemysigt på den lokala puben, alla kände alla och minglade runt :) Jag kände ju bara Monica :)) men njöt av atmosfären! Det var så kul att träffa henne :)) Kram

    SvaraRadera
  6. Ja men då var det du dig jag såg svischa förbi på centralen. Fattade först då det var för sent. =)

    SvaraRadera
  7. Helen - Ja om du såg en virrig typ som letade efter tåget var det jag :)) Såg inte dig! Såg ingenting :) Kram

    SvaraRadera