Powered By Blogger

måndag 11 juli 2011

Fyndat på Freeport!

Freeport!


Behövde lite miljöombyte så jag fick ett ryck och åkte till Freeport :)

Det var faktiskt första gången jag var där trots att jag bor i Göteborg!
Och jag blev så till mig att jag glömde fota såklart :-o)
Det var 30% på outletpriserna så jag började bläddra frenetiskt bland kläderna :))
Provade massor men köpte fyra plagg som jag blev väldigt nöjd med :)

Signtist strap dress


Här tillsammans med ett par lila shorts som jag hittade, jättesköna!
Tyvärr syns de inte på den här usla bilden :/


Smallville blommers i powder och purple.



Här kommer den utlovade bilden på hela Imprime sleeveless tillsammans med The Bloomers!



Väldigt sköna! Om det är snyggt är en annan femma :))

Förresten! Ojojoj!! Vad mycket fint det fanns att förboka i fall-kollektionen :-O
Hittade ni nåt? Det gjorde jag :))

Ha en bra kväll!

Kramar

12 kommentarer:

  1. Fina fynd! Håller med om att kasslerbyxorna är jättesköna, och till rätt outfit är de ganska så fina.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina köp:) Signitist strap dress har jag haft hemma men jag såg ut som Barbamamma i den;) Kram

    SvaraRadera
  3. Äntligen fick jag se hela klänningen...och nu vill jag inte ha den mindre? :-D
    Jättefin och grattis till dina köp..jag vill också till freeport..


    kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis vad fint. Varför finns det inget freeport-liknande i Skåne-trakten??
    kram

    SvaraRadera
  5. Fint fynd! Vet du när de tar fram förra årets fall? Det blev några klick här med...

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hilde - Dom är jättefina och så sköna :) Kram

    Linda - Jag blev så glad när jag såg den! Den hade jag missat helt när den kom! En snygg Barbamamma i så fall ;) Kram

    Lingon - jag skulle inte kunna ha mindre än vad jag brukar (2) i denna.. Inte större heller. Den sitter åt lite över bysten med sedan faller tyget fint och lite fladdrigt ner :) Kram

    Annika - Tack! Ja det är inte så dumt faktiskt, men jag har varit dålig på att åka dit :) Kram

    Tigern - Ja jag blev nöjd :) Framförallt till de lila shortsen löjligt nog! Förmodligen har de tagit ett gäng byxor och klippt av till shorts :))
    Frågade men hon var inte säker kanske i augusti.
    Det ju hur mycket snyggt som helst i årets fall/l1! Kram
    Kram

    SvaraRadera
  7. Då tror jag jag tar mig en liten sväng dit i augusti när vi är hemma i Sverige :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Har heller aldrig varit där och inte i Barkarby heller som ligger närmare. Blir liksom aldrig av att man tar vägarna förbi när man är ute och far.

    Fina fynd i a f och imprime är ju bara sååå söt!

    Mycket fint kommer till hösten...suck...Stickat har jag dock inte ens tittat åt än för det känns alldeles för tidigt. Blev tre bokningar hos Deepfling...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Tigern - Då kanske vi syns :) Kram

    Vivvi - Man blir lite hemmablind :) Imprimen är superskön! Ja suck! Mycket jättefint! Jag lade i en hel drös med kläder i varukorgen hos DF som jag plockat bort efterhand, nu är jag nere i tre plagg som nog blir två strax :) Ska erkänna att jag varit hos Lisen och klickat också :P Kram

    SvaraRadera
  10. Åh vilka finingar du fick med dig hem! :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Sådana fina bloomers vill jag ha. Vart kan jag hitta dem tro?

    SvaraRadera
  12. De finns på Freeport i Kungsbacka! Tror att de skickar. De lila var slut men de i powder fanns + rosa och dark powder med glitter i. Lycka till! Kram

    SvaraRadera