Powered By Blogger

torsdag 6 december 2012

Vacker vinterdag och bloppishint!

Har inte tagit någon PW sedan snön kom så idag tog jag mig i kragen och gick iväg. Och det var ju en himla tur för det var strålande vackert och massor med sol! Underbart! En kopp varm choklad med vispgrädde hemma i soffan var en perfekt avslutning. Borde kanske tagit kaffe för nu är jag helt mör :))



Dags för en bloppis igen och här är lite av det som kommer vara med. I priset ingår frakt!
Helt ny Opulent sleeveless dress helt i silke, stl 2.
1100:- inkl



Vackra Figure skirt i grått i stl 2 och i toppskick! I ull med underkjol i bomull.
650:-


Snygga loggan baktill.


Agaurana beanie i almost black. Endast provad.
500:-


Agaurana sleeve warmer  i almost black, använda ett par gånger och är i nyskick
350:- Sålda!


Lite till kommer dyka upp som jag inte sorterat färdigt än. Vid intresse maila  mig på marieskog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Smukt billede af en frostklar dag. Nyd du en god kop kaffe, det har du fortjent :-) Jeg sender dig en mail.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Jättehärligt ute idag! Då hörs vi på mailen :) Kram

    SvaraRadera
  3. Skit att jag missade armvärmarna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd! JA det blev lite rusning på dem. Kram

      Radera
  4. Kram vännen! Min glädje för dig sitter i..
    Börjar dock själv bli trött på livet. Inte alltid så lätt, hur man än försöker..
    Tummen upp för dig alltså!!
    Kramar i massor..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Får se vad som händer- en dag i taget men passar på att njuta så länge jag kan. Av det som går att njuta av allt är inte rosenrött i mitt liv tyvärr men så mycket bättre på flera plan.

      Lider så med dig, du har det verkligen tufft nu och hoppas innerligt att det blir bättre snart. Försök inte förlora hoppet även om jag vet att det är svårt ibland..
      Massa kramar till dig!

      Radera