Powered By Blogger

onsdag 26 december 2012

BLOPPIS med fina Odd Molly och Hunkydory!

Dags för bloppis igen! Jättefina Odd Molly och en Hunkydory. Alla plagg är i toppskick om inget annat anges. I priset ingår frakt. Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Egotrip short cardigan i silky pink, stl 2.

950:- inkl frakt.
SÅLD till L.I!


Agaurana legwarmers i almost black.
500:- inkl frakt
SÅLDA till K.S!

Metallic cardigan i grått och silver.
600:-
SÅLD till L.I!

Makalöst vackra ryggen.


Mesh leggings i vintage dark grey som är brungrå med vackra broderier. Stl 1 (rymliga).
350:-

Saga shimmer V-dress i military som jag säljer för att den inte sitter bra över bysten på mig. Så vacker! I sammet och mesh, stl 2.
600:-
Såld till A.N!

Baksidan.


Ljuvliga merino leggings i orange. Supermjuka och goa, stl 1.
400:-


Tröja i ull från Hunkydory i ljusgrå melange. stl M, rymlig.
500:-
SÅLD till M.O

Fina änglavingarna på ryggen.



Ka-ching trousers i almost black stl 2 i fint begagnat skick.
350:-


Vackra Figure skirt i grått i stl 2 och i toppskick! I ull med underkjol i bomull.
500:-





Snygga loggan baktill.



Dessutom finns det massor kvar på min förra bloppis! Klicka HÄR så kommer du dit!

Ha en God fortsättning så länge!
Kramar!




8 kommentarer:

  1. Metallic cardigan som är så jäkla snygg! Och för liten för mig:( Mycket fina plagg! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den är ssuperläcker! Men jag har inget som är bra till av ngn anledning... Synd att den är för liten - du hade varit kanonsnygg i den! Kram

    SvaraRadera
  3. Darn...vingarna hade jag gärna klippt till på..grattis till den som landade dem!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ajaj vad synd... Gott nytt år på dig! Kram

      Radera
  4. Går bara in för att säga gott nytt år till dig fina bloggvän! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket fina du! Och tack det samma! Kramar

      Radera
  5. Gott Nytt År sötis!
    Hoppas att det nya året kommer att bli superbra.

    Kramar i massor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gott Nytt År på dig också söta Lingon! Tycker vi satsar stenhårt på 2013 :) Massor med kramar tillbaka!

      Radera