Powered By Blogger

torsdag 13 december 2012

Gul surprise :)))

Ooops! Idag när jag kom hem låg det ett paket i brevlådan. Hmm... tänkte jag och undrade om jag beställt något i sömnen :)) Öppnade och där låg en present från Odd Molly??? Helt fantastiskt -  en mössa och ett par vantar i gulaste gult! Så gulligt - och jag som inte handlat därifrån på evigheter! Gult har aldrig varit min färg men jag kan nog ändra mig minsann :)) Jättefint ju!


Har varit en bra dag idag över lag. Har fått betat av lite grejer som jag skjutit framför mig, har tagit massa prover och besökt mammas grav. Det sistnämnda händer inte så ofta men idag fick jag ett ryck (kyrkogården ligger precis vid vårdcentralen) och det var så vackert! Solen sken över den vita snön och jag köpte en lite grej med hyacinter som mamma älskade och satte på graven - kändes bra...

Nu ska jag beta av lite till innan koman slår till :)

Jo just det! Har sänkt priserna på bloppisen :) Klicka HÄR så kommer du dit!

Ha en fin dag!
Kramar!


18 kommentarer:

  1. Åh vilken kul o gul surprise! Den blev du väl glad av? O visst kan du ha den färgen! Din bloppis,,,jaa, där finns ngt jag är sugen på men jag sitter på händerna..=)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja jag blev jätteglad och överraskad! Jag är inte omöjlig med priserna - säg bara till :) Kram

    SvaraRadera
  3. Du klär i gult! Och vad kul att få present sådär otippat:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack :) Ja vilken grej! Såg inte vem det var ifrån först och blev alldeles konfys och sedan glatt överraskad :)) Kram

    SvaraRadera
  5. Super flot elsker huer :-)
    Kram T

    SvaraRadera
  6. Oj vilken kul överraskning! Kram

    SvaraRadera
  7. Ja du, grattis till dig med!! Maken tog in posten ikväll o var låg där...jo ett paket från Odd Molly som jag absolut inte beställt!! Jag fick svarta vantar o mössa, jättefina! Hoppas kunna gå ut någon gång o inviga dom.. Fick precis som du en smärre chock över paketet! Gult är ju kult som man säger..
    Kram min vän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Ja jag blev verkligen överraskad! Haha gult är kult var kul :)) Kram

      Radera
  8. Men Grattis och jag tycker egentligen inte om gult alls, men det ser ut att vara en varm fin nyans, passar dig ju jättebra. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en varm fin nyans. Men dottern ville gärna ha dem inslaget i en julklapp :)) Kram

      Radera
  9. Vilken rolig överraskning! Snyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vad roligt! Och du passar i dom. :)
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul :) Men den fick vandra vidare till min dotter :)) Kramar

      Radera
  11. Svar
    1. Nä det var det banne mig inte :) Kram

      Radera