Powered By Blogger

torsdag 13 december 2012

Pics från gårdagens promenix

Var nere vid hamninloppet - Röda sten igår och promenerade i skymningsljuset och det var så vackert! Ljuset, isflaken och fåglarna som satt på isen och flög flockvis. Tyvärr så kunde inte Iphone 5 kameran inte återge hur det verkligen såg ut - skulle behövas en riktig kamera... Men jag bjuder på lite bilder ändå :)

Prickarna på isen är fåglar :) och båtarna på andra sidan klart röda...



Fick en fin bild på mitt sällskap också men den vågar jag jag inte lägga ut :)) Kanske en annan gång :)

Nu ska jag ta mig i hampan och gå iväg till vårdcentralen för provtagning. Tiden bara rusar iväg här märker jag!

Ha en fin Lucia!
Kramar!



2 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut och du verkar så glad, det liksom märks igenom på något vis. Och då blir jag glad för din skull såklart. Storklemar

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket gulliga du... Jag är glad - samtidigt har det satt fart på hela känslolivet som varit ganska avstängt ett bra tag och det kan ju vara lite jobbigt ibland.. men det är det helt klart värt :) Massa kramar tillbaka!

    SvaraRadera