Powered By Blogger

söndag 23 december 2012

Dan före dopparedan...

Inte mycket väsen härifrån den Oddska sfären men jag lever och frodas och njuter av livet. Samtidigt har jag drabbats total skrivkramp. Men allt har sin tid och just nu är det så här...

Vill i alla fall önska en underbart God Jul till er alla och bjuder på en bild där jag mår som bäst - på promenix vid vattnet med gott sällskap (även om inte sällskapet syns här) :)


Julafton ska firas hos min syster i år. Vi har lite knyt så jag ska strax brassa köttbullar och ge mig ut i vimlet och köpa det sista på matfronten. Har aldrig varit så sent ute med allt som i år trots att jag haft hur mycket tid som helst. Men finns ju ingen anledning att stressa - dont´t worry be happy :))


Massa Julekramar från mig och missarna mys!




18 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul til dig også :-))
    Kram T

    SvaraRadera
  2. Bilden är underbar, en riktig vinterbild! Ha en riktigt fin jul nu min vän. Storklemar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar den med och det var en sådan häftig eftermiddag precis innan skymningen. En underbar jul till dig med! Bautakramar!

      Radera
  3. Fint att höra av dig =) Ha en skön jul o glöm inte att njuta mitt upp i alltihop. Stor julekram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra :) Ha en skön jul du med och här ska det fortsättas att njutas. Stor julkram tillbaka!

      Radera
  4. God Jul till dig med! Du gör rätt som ägnar dig åt annat;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. God jul! Ja lika bra att passa på ;) Kramar

      Radera
  5. Massa julekramar till dig också! Fin du är i din kappa! Bra att du är tillfreds med livet också. Kramis nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Bor i min kappa - älskar den! Ja det är härligt men livet just nu :) Kramar

      Radera
  6. Önskar dig en riktigt god jul!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Det är det som är det fina med bloggen och livet - allt har sin tid! Hoppas du får en alldeles strålande jul söta!

    Stor julkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det... Passar på att njuta idag - vet aldrig hur imorgon se ut... Hoppas din jul blir strålande fin! Här har vi fått lite snö lagom till julafton :)

      Jättejulekramen från mig!

      Radera
  8. Hoppas du får en underbar julafton. God Jul!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack och hoppas din jul är underbar också! Kramar

    SvaraRadera