Powered By Blogger

onsdag 5 december 2012

Canna cardigan till salu! Nu sänkt pris!!!

Min fina syster yster säljer sin Canna cardigan i multi, storlek 3.
SÅLD!!


"Säljer min helt nya Canna cardigan från höstens kollektion. Färg multi, stl 3. Använd en gång. Som ny. Säljer den pga att modellen inte passar mig riktigt, pga av att jag har för lång rygg och är bredaxlad. Så vacker. Vackrare och varmare färger i verkligheten.
Ny 1899:- Nu: prisidé 1100:-  Nytt pris: 1000:-inkl frakt. Hälsningar Pia, Maries syster :)"
 Maila piander@hotmail.com vid intresse.

 Ha en fin dag!
Kramar!



9 kommentarer:

  1. Tack för hjälpen sis <3

    SvaraRadera
  2. Säg till om/när du får napp :) Kram <3

    SvaraRadera
  3. Åhh den er fin, bare alt for stor til mig Øv, held og lykke med salget :)
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Fin men för liten för mig. Den ryker nog snabbt ändå:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den fina borde någon bli sugen på :) Kram

      Radera
  5. Sänker priset till 1000:- inkl frakt. Skynda att fynda:))
    Kram Pia

    Marie kan du ändra till sänkt pris i inlägget?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ändrat :) Lägger upp den på högersidan sedan. Kram

      Radera
  6. Tack! Inget napp tyvärr. Kram <3

    SvaraRadera