Powered By Blogger

onsdag 26 december 2012

BLOPPISHINT!

Nu är det dags igen! Ikväll kommer en finfin bloppis med kanonfina Mollysar och en Hunkydory. Alla plaggen är i mycket fint skick eller nyskick. Bla: 

Egotrip short wrap carsigan i silky pink, stl, 2
Agaurana legwarmers i almost black
Helt nya vackra Metallic cardigan i grått med silverbroderier stl, 2 
Knallorangea merino leggings (äldre modell i nyskick) stl 1
Saga shimmer dress i grönt stl, 2 
Ka-ching trousers i almost black stl. 2 (fint använt skick)
Ett par mesh leggings med vackra broderier i vintage dark grey (gråbruna) i stl 1 (rymliga 
En Hunkydory tröja från denna hösten i ull - ljusgrå med vingar på ryggen stl M - rymlig och för stor för mig nu.

Har dessdutom kvar den vackra grå ullkjolen med broderier och lite annat från förra bloppisen.

Återkommer med bra priser och bilder. Om det är något ni undrar maila mig på marieskoog65@gmail.com

Här kommer lite smakprov på vad som ska komma :)










Ha en God fortsättning så länge!
Kramar!




4 kommentarer:

  1. Ooooh, lite sugen är jag på dina Agaurana legwarmers i almost black om priset inte är för högt! *hoppas*

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är så fina :) Nypriset är 999:- och jag tänkte mig 500:- inkl frakt. Endast använda en gång. Kram

      Radera
  2. Ooooh nej, var borta på middag och missade dem! Men, men, vad vore en bal på slottet... ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej! Du har inte kvar tröjan med vingarna? Maila mig isåfall Ellen.bernestra@live.se

    SvaraRadera