Powered By Blogger

tisdag 18 december 2012

Svarta Pleasejeans till salu! Nytt pris!

Säljer mina nya Pleasejeans från nya leveransen som är mindre i storlek än de tidigare. Detta är stl small som är normala till lite små (smala i benen) i storlek. Lite tjockare tyg än tidigare och himla mjuka och goa :) Använda och tvättade en gång. Så här skriver Selected style om dem; "Ny leverans, jeansen är normala till något små i storleken, välj din normala storlek, gå inte ner en storlek (som på tidigare leveranser) på dessa jeans". 

Även bilderna är lånade därifrån.

Nypris 1299:- Mitt pris är 1000:- inkl frakt!
Nytt pris: 950:- inkl
SÅLDA!


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!



4 kommentarer:

  1. De är bra snygga, synd att de inte passar dig :( Jag håller hårt i plånboken nu, annars kanske jag hade vågat testa. Hoppas allt är bra med dig, här är allt bra men stressigt på jobbet, vilket är tråkigt såhär de sista dagarna innan jul. Storklemar

    SvaraRadera
  2. Mmm.. trivs bättre i den gamla modellen. Allt är bra, är bara i en djup bloggsvacka för tillfället men jag läser hos er även om jag även ligger lågt med att kommentera. Allt går i vågor och jag är säker på G snart igen :)) Mycket som händer också tack vare att jag är bättre - som att börja jobba inte är en utopi längre, både pirrigt och ännu mer pirrigt :P Hoppas att det lugnar ner sig snart för dig och att du får en riktigt fin jul! Och hoppas vi får massa julesnö med :) Massor med kramar!

    SvaraRadera
  3. jag vågar inte köpa dem, misstänker att jag trivs bättre i den gamla modellen också. så himla synd de gjorde om dem. kan tänka mig att jag har m i dessa då? fast jag har xs i den gamla modellen? skulle behöva ett par svarta till. hoppas du är på G snart igen. kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Ja vad synd... De är smala i benen om mindre stretschiga. Men tror att du ska ha S och du har XS i vanliga fall - åtminstone över magen. M om du vill att de ska vara större i benen. Tack - är mycket som händer nu som jag inte vill skriva om här och jag har fullt upp med det men jag kommer tillbaka även om det blir lite mindre just nu än tidigare...Kram

    SvaraRadera