Powered By Blogger

onsdag 12 december 2012

Dagens bloppisstass :)

Himla bra det här med bloppisar :) Både ur billighetssynpunkt och slit o slängmässigt. Dagens stass kommer från Toodiboo och Life´s silverlining and I och brallorna har jag fyndat på ett annat ställe :))

Ber om ursäkt för den fåniga uppsynen. 

Odd Molly, Hunkydory och Please :)


Nu ska jag iväg på en promenx och lite fika. Ska bli skönt att komma härifrån - en slagborr har gått varm i lägenheten under hela morgonen :/ lite lätt huvudvärk nu kan jag säga...

Ha en fin onsdag!
Kramar!

23 kommentarer:

  1. Finaste stassen och jag vill också ha tröjan. :)
    Ha en skön promenix och hoppas huvudet lättar.
    kramar
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Love tröjan!! Har lyckats avverka tre promenixer idag :D alla mysiga på sitt sätt men den nere vid hamninloppet i skymningsljuset var finast. Tog bilder med mobilen men den lyckades inte återge det vackra ljuset och isflaken på vattnet. Kramar!

      Radera
  2. Ååå så fin du er:))) Det er så gøy med bloppisfunn!
    klem og god dag til deg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Älskar bloppisar! Kram och fin kväll till dig!

      Radera
  3. Lækkert sæt :-) Rigtig dejlig dag :-))
    Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Dejlig dag och kväll till dig med!

      Radera
  4. Hoho jag fick min i dag :))
    Kram

    SvaraRadera
  5. Mycket snyggt! Kul med sådana fynd:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack :) När det är som bäst :)) Kram

      Radera
  6. Åhå vad snygg du är! Bloppisar är aldrig fel..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)) Superbra med bloppisar :) Kram

      Radera
  7. Ååh vad fin du är! Är innerligt glad för din skull!
    Själv ligger jag i lunginflammation o risk för c- ordet är tillbaka.. Pratade just med maken o sa jag vägrar jul på sjukhus igen. Tidigast efter nyår är jag redo. Vill ju kunna slå in julklappar, fira julen hemma framförallt. Hoppas dock det bara är vanlig nedsattheten som gör mig sjuk hela tiden. Ibland är livet tröttsamt, ibland rent underbart!
    Kram vännen min!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina Annelie...Vad jag lider med dig...vilket helvete du får gå igenom Hoppas av hela mitt hjärta att du får en lugn och fin jul och att de får ordning på dig. Tänker på dig och hoppas att 2013 blir ett underbart år för både dig och mig.
      Kramar i massor!

      Radera
    2. Önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt... Kram

      Radera
    3. Jag är tacksam för du finns där bara.. Hoppas ju på bättring även om det ser mörkt ut för tillfället.
      Önskar dig en fin Lucia!
      Kramar från ett kallt o snöigt Öland med meterdrivors snö..

      Radera
    4. Hoppas jag med! Och du vet var jag finns... Kramar från ett kallt Gbg som jag ska ut och pölsa i nu - brrrr...

      Radera
  8. Hej !
    Ja visst är det bra med bloppisar !!
    Igår låg din fina Opulent sleeveless dress i min brevlåda och jag är SÅÅÅ nöjd !
    Klänning i perfekt hyskick - ursnabbt skickat och den sitter perfekt !!
    Den ska få gå på julbord med mig på lördag !!
    SOOORT tack för att jag fick köpa den !
    Önskar Dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År !

    Kram Karin Nilsson Tungelsta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh vad roligt! Den är så himla fin men har väldigt motvilligt tvingat inse att den inte är för mig... Kul att du är nöjd och ha en underbar Jul och ett Gott Nytt År! Kramar

      Radera