Powered By Blogger

onsdag 23 mars 2011

Underbara lila

Först vill jag säga: Jag har fått följare!! Det är ju helt fantastisk! Vad kul :D Välkomna till min lilla nybörjarblogg!
Vill också nämna att idag har jag testat att fota både i hallen, på toan (på en pall) och i hissen. Toan hoppar jag över eftersom jag upptäckte min osorterade tvätt i bakgrunden.

Olika nyanser av lila är min absoluta favoritfärg! Jag kan köpa nästan vad som helst bara det är lila, lite sjukt faktiskt kan jag medge.. Eftersom Odd Molly har otroligt många lila underbaringar är det väldigt svårt att låta bli, så jag gör inte det, jag njuter hejdlöst istället :)

Min absoluta favorit denna vår är Wilma mankiller. Lila såklart OCH med fransar, jag gillar fransar! Har också upptäckt att varje gång jag använder den så känner jag mig så himla glad!

En annan lilaskimrande skönhet är Dipdye cardigan. Fin att ha över tunikor och känningar.

Tex: Denna fina tunika/klänning från Rabens salooner, grålila i färgen och jätteskön!
 


Sist men inte minst måste jag visa min fina ängel som jag hittade. Ett halsband från oxxo med en silverängel i svart tyllkjol :)  
Ha det gott Kram!

9 kommentarer:

  1. Jag är en av dom som tittar in hos dig emellanåt!! Finns ju väldigt många Mollybloggar numer, ibland läser o kommenterar jag mer, ibland mindre.
    Lila nyanser från OM är vääldigt svårt att motstå, förstår dig fullkomligt! Just nu försöker jag titta på andra färger men faller ofta tillbaka, haha.
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli!
    Vad kul att du gör det! Då blir de ännu roligare att föröka få till något på bloggen, lite bränsle :) Jag försöker mig också på andra färger som också är fina men det brukar vara de lila plaggen jag faller för med vissa undantag.
    Ha en skön kväll du också! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Marie! Jag följer också dig, men det visas inte i rutan, jag är anonym, haha! Men du syns i min bloggläslista.
    Wilman är en av mina favoriter också, med fransar!!!
    Ha en fin kväll!
    L

    SvaraRadera
  4. Hej Lingon! Vad roligt! Detta blir en utmaning för mig, både med kameran och själva bloggen. Fina och lärorika bilder du tagit med din stora kamera :) Funderar på att skaffa en bra kamera men det är en djungel av kameror out there... Ha en fin kväll du med! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej igen kära lingon! Hur får jag dig att syna i min blogglista? Kram!

    SvaraRadera
  6. Wilma fast utan fransar är jag dundersugen på! Jag ska lägga till dig och några till i min blogglista, ska bara dra tummen ur;) Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej Linda! Tur att det finns både med och utan fransar :) Nu har jag snurrat runt bland de olika inställningarna så mycket att ögonen går i kors :O
    Kram och Godnatt!

    SvaraRadera
  8. Hello from Canada,
    I am new to following the blogs and have just discovered yours. The translation is sometimes a bit strange but I do my best to understand. I also love purple. It is one of my happy colors.
    I look forward to reading your blog.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  9. Hello Karen! Welcome to my little blog :) Purple is the colour of colours I think :)
    Kram!

    SvaraRadera