Powered By Blogger

torsdag 17 mars 2011

Excentric cardigan


Kan inte låta bli att visa denna cardigan som för mig såg helt ointressant ut på produktbilderna men som i verkligheten var helt underbar! Råkade vara inne på Minzo när de packade upp sommarkollektionen och nappade blixtsnabbt åt mig denna som givetvis fick följa med hem :)
Kommer bli superanvändbar och är jätteskön trots att den innehåller syntetmaterial, något jag inte gillar i vanliga fall, men i detta fall så...
Ska försöka mig på att lägga upp en bild också :-S . Kass bild och dåligt ljus men alla är vi barn i början!
Kram!

5 kommentarer:

  1. Får kommentera mitt eget inlägg här :) jag hade FEL!
    Det är ingen syntet i koftan som jag trodde utan viscose (såg detta på fina Odd molly holics blogg).
    Då var det inte så konstigt att jag blev förälskad i alla fall då ;) Naturmaterial rules!!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp! Och välkommen till Blogglandia! Koftan ser verkligen superfin ut!
    Jag lägger till dig i min blogglista, hoppas det är okej, annars får du hojta. Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Hej hopp på dig! Va kul :) Jätteroligt att du lägger till mig :D Har redan lagt till dig (hoppas det var ok) Kram!

    SvaraRadera
  4. Den där ligger farligt till att klickas hem! Har provat den långa varianten och den är superskön! Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är den fin :D Jag ska erkänna att jag helt gått loss på vårens o sommarens OM kläder, vill ha allt!! (nästan) Börjar bli trångt i garderoben nu men inte i plånboken dessvärre ;)Kram

    SvaraRadera