Powered By Blogger

fredag 11 januari 2013

När tiden bara flyger iväg....

... och står still på samma gång... Låter kanske konstigt men så är det. Försöker leva i nuet och njuta av det så mycket jag bara kan och mota bort de där pockande måstena som samtidigt finns där - en balansgång eftersom vissa saker i livet måste organiseras men just nu är det ett litet vakuum där jag inte kan göra mer än att vänta och det är jag inte så bra på alla gånger - blir frustrerad och otålig. Får se det som en utmaning och fortsätta att försöka njuta av det som går att njutas av helt enkelt.

Vad som är njutbart och vad som ska organiseras får jag hålla för mig själv - vill och kan inte ta det här på bloggen av olika skäl därför blir det inte så mycket skrivet här. 

Ville bara ge ifrån mig ett litet livstecken och bjuder på några bilder från några av mina promenixer så länge :)





Jag läser fortfarande runt hos er men det kommer nog fortsätta vara lite tyst härifrån ett tag till. Någon liten bloppis blir det nog iaf.

Ha det gott så länge allihop!
Massor med kramar från mig!

16 kommentarer:

  1. Underbara bilder. Skickar massa kramar och hoppas att det fungerar lätt o bra att kunna njuta av vissa saker och att väntan inte blir för jobbig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir bra - får ta en dag i sänder och inte rusa iväg :) Kram

      Radera
  2. Hoppas det löser sig snart till det bästa. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir säkert superbra i slutändan - måste bara lära mig att ta det lite lugnt i vissa lägen :p Kram

      Radera
  3. Fantastiske billeder, elsker at se fuglene på himlen flyve formationsflyvning og der ER rigtig mange af dem for tiden...! Stort kram til dig :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fullt av dem nere vid älven - så fina! Stor kram till dig!

      Radera
  4. Bekant känsla - att tiden står stilla, samtidigt som allt går vansinnigt fort. Stora kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite märkligt :) Stora kramar tillbaka!

      Radera
  5. Tack fina du för Desigualklänningen som landat nu :-) Kram!

    SvaraRadera
  6. Kul att höra ifrån dig:) Fina bilder du fångat.
    Kram

    SvaraRadera