Powered By Blogger

onsdag 23 januari 2013

Lite tankar från roten och easygoing bla till salu!



Ja här är tystnaden fortsatt kompakt och det får vara så just nu - har tappat orden. Men jag kan säga att jag är på G med att börja jobba även om det går i slowmotiontakt. Första mötet avklarat och som jag blev helt galet nervös över av någon anledning. Hade inte behövts för det gick jättebra och vi hade samma tankar om hur vi skulle gå tillväga - skönt! Ett steg till åt rätt håll... Lite annat på gång också som ska göra mig friskare och starkare men som fortfarande ligger i startgroparna så jag återkommer om det när jag väl kommit igång - är lite vidskeplig av mig ibland :))

Min Easygoing short dress i violet, stl 2 är till salu! Använd ett fåtal gånger och är i mycket fint skick.
700:- inkl frakt vill jag ha för den.

SÅLD!

Funderar också på att sälja min fina Dimmy coat från Chill Norway i stl Large. Den är i svart och i ull. Är i mycket fint skick! Tyvärr har den blivit för stor för mig... Prisidé är 1500:- inkl frakt

Bilder lånade från Tintin style




Maila mig på marieskoog65@gmail.com om du är intresserad.


Hoppas ni har det bra där ute allihop!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Hej!
    Lycka till med jobberiet, steg för steg.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Marie, fint att det går framåt, hur långsamt det än går. Säker på att det kommer gå bra, du är helt klart på rätt spår. Stora klemar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är fantastiskt skönt - tvivlade ett tag... Får hoppas att det går vägen, vilket jag tror att det gör :) vääääldigt långsam start blir det :)) Stora klemar tillbaka <3

      Radera
  3. Ahh, så skönt att det gick bra. Nu är första (nåja- jag vet att du gått många steg) taget. Ta ett babystep i taget.. vi ses snart! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Phu.. det var jätteskönt! Jo det har du rätt i - några steg har det allt blivit :) Ha det gott så länge! Kram <3

      Radera
  4. Hej,
    Vad roligt att höra det går sakta men säkert åt rätt håll!! Blir glad för din skull! Ta det lilla lugna o inte hasta så blir det säkert bra till slut.
    Har själv legat sjuk i lunginflammation x 2 i 7 veckors tid nu. Börjar bli bättre även om jag fortfarande är småfebrig. Har varit en tuff period att ta sig igenom, tur jag har en skyddsängel.
    Var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskönt är det...svårt bara att ta det lugnt när man vill springa :)) Men får andas djupt eller nåt.

      Fy vad jobbigt att du råkar ut för så allvarliga infektioner hela tiden, lider så med dig och hoppas verkligen att det vänder snart - ska hålla alla tummar och tår och lite tassar också. Vad rädd om dig du med! Kram <3

      Radera
  5. Åh det låte ju superspännande. Och jätteskönt att det går åt det positiva hållet...förstår att du måste varit nervös, gissar att det var länge sen du jobbade senast, så bra att det går i långsam takt. Massa styrkekramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det var ett tag sedan så det ska bli så skönt att komma igång. Kram <3

      Radera
  6. Långsamt leder också någonstans! Lycka till vidare, håller alla tummar för dig!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det är nog bra att det går långsamt.. Kram <3

      Radera