Powered By Blogger

fredag 25 januari 2013

Dimmy coat från Chill Norway till salu!

Har bestämt mig för att sälja min älsklingskappa -
 fina Dimmy coat från Chill Norway i stl Large (passar en stl M - L). Den är i svart och i ull med massa fina detaljer. Tyvärr har den blivit för stor för mig. Fin passform och i mycket fint skick. Man kan reglera midjan baktill med ett spänne. Passar både vår, vinter och höst beroende på vad man har under.

Prisidé är 1500:- inkl frakt
SÅLD!

Bilder lånade från Tintin style





Maila mig på marieskoog65@gmail.com om du är intresserad.


Ha det gott!
Kramar!


2 kommentarer:

  1. Otroligt fin men för liten för mig. Såg att det börjar vankas jobb. Förstår att det både känns roligt och lite jobbigt. Kommer att gå superbra!! Kram

    SvaraRadera
  2. JA den är superfin men numer för stor... Japp :) äntligen! Efter så här lång frånvaro känns det lite pirrigt men det blir en lugn start. Tack och detsamma!! Kram <3

    SvaraRadera