Powered By Blogger

onsdag 2 januari 2013

Lulu dress till salu och paketinfo!

Börjar med paketinfon! Till er som har köpt av mig vill jag bara säga att paketen skickas iväg idag så vet ni det :)

Dessutom säljer jag min vackra Lulu dress i ljuvligaste spets och ett fantastiskt broderi på ryggen. Klänningen är i toppskick. Den är i stl 2 (lite rymlig).

Kostade runt 5000:- i nypris och jag säljer den för 1300:- inkl frakt (vanlig). Ett kap för denna vackra klänning!

Lulu dress i almost black.


Finns en tryckknapp i halsringningen.


Vackraste  broderiet på ryggen.


Baksidan men här blev broderiet ljusare än irl. Närbilden stämmer bättre.


Vacker skir spets och små pärlor insydda på ärmarna.


Finns lite Mollysar kvar från förra bloppisen också -  nu till sänkta priser.

Mesh leggings i vintage dark grey som är brungrå med vackra broderier. Stl 1 (rymliga).
350:- Nu 300:- inkl



Ljuvliga merino leggings i orange. Supermjuka och goa, stl 1.
400:- NU 350:- inkl



Vackra Figure skirt i grått i stl 2 och i toppskick! I ull med underkjol i bomull.
500:- NU 475:- inkl





Snygga loggan baktill.



Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Hopas ni har haft ett fint nyårsfirande!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Hej, vill titta in och säga hej. Hoppas allt är bra med dig, det låter ju lovande i förra inlägget i alla fall. ;) Storklem från Skåne

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir :) Mår jättebra förutom lite förkylning och andra petitesser...Jättekramen tillbaka och hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  3. Hej

    En fråga....vad har du för innerbenslängd på dina byxor....dom ser skitkorta ut på bilderna.....men du ser normallång ut..???

    SvaraRadera
  4. Vilka av byxorna menar du? Jag är 166 cm lång - tala om vilka du menar så mäter jag dem :)

    SvaraRadera