Powered By Blogger

söndag 27 mars 2011

Vårblomma och snö?

Tror inte det blir någon dagens idag. Har fått feber och hasar omkring här i mysdress, Odd Molly visserligen men innehållet i dressen är för risigt idag. Istället tog jag en bild på min fina ballkongblomma, den enda än så länge. När jag gick ut för att fota blomman såg jag att det börjat snöa? Hupp vart tog våren vägen! I och för sig känns det bättre att vara inne och sjuk när det är dåligt väder än när solen skiner och man får spader. 
Hoppas ni får en skön söndag gott folk! Kram!

4 kommentarer:

  1. Usch din stackare, hoppas du kryar på dig snabbt! Och snö ovanpå det, inte rättvist någonstans ju... :o(
    Men vad fin du var i Dipdyen... nu blev jag ju ännu mer sugen på den... hmmm... ;o)
    Massa Kramar!

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara lite bihålevarning på gång. Får väl ta en kur om det inte ger med sig. Du var så himla snygg i dipdyen och den är ju super skön och användbar ;D Goa kramar till dig med!

    SvaraRadera
  3. Nå, vad trist du blivit sjuk!! Sköt om dig ordentligt..så du friskar på dig fort!!
    Idag har jag sett några små små blåsippor som är på väg upp!! Det finns alltså hopp.. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh blåsippor! Dom är så fina :) De finns inte i Göteborg längre ( är väldigt ovanligt i alla fall). När jag var liten växte de vilt överallt! Kramar!

    SvaraRadera