Powered By Blogger

tisdag 29 mars 2011

Blomsterbänken just nu och en dagens

Ahh.. idag var jag på torget och köpte färglada blommor till min blomsterbänk :) Till sommaren kommer jag nog mest ha örter i den tror jag men nu är det fint med något som lyser upp.


Dagens idag var inte så färgglad men skön i kylan.. Long lovely knit, en av mina trotjänare i vinter . Under en favorit tunika/klänning från Gossip, gamla goa jeans från Fornarina , favvoskinnn jacka och sjal. Sjalen är underbar! Hittade den i en dansk webbutik för ett par år sedan och jag har älskat den sedan dess :)

Kram!
Nu ska jag försöka göra något åt min plan att ta bättre bilder :)



7 kommentarer:

  1. Så fint det blev i söta blombänken:) Åhh det andas vår:) kram kram :)

    SvaraRadera
  2. Jaa det känns verkligen att våren är på G även fast det är svinkallt ute :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart blomsterbord!! Sådant blir man lycklig av att se, superfint!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack Anneli! Jag är så löjligt glad över det blomsterbordet som bara stod där på gatan utanför affären precis när jag gick och funderade på vad jag skulle ha på balkongen :) Kram

    SvaraRadera
  5. Fina fina blommor och jag är kär i ditt blombord! Hoppas att kylan har släppt till i morgon.

    kramar!

    SvaraRadera
  6. Fina blommor:) Fin dagens också! Kram

    SvaraRadera
  7. Lingon- jag är också kär i det :D

    Linda- Tack så mycket :)

    SvaraRadera