Powered By Blogger

fredag 25 mars 2011

Älsklingskoftan

Passar ju bra att visa min absoluta älsklingskofta från Odd Molly nu när det är födelsedag och allt :) Kommer tyvärr inte i håg vad den heter hur mycket jag än veckar pannan... Den är gjord av mjukaste baby cashmere, tunt stickad i ett vackert mönster och i en underbar variant av powder...Jag är så rädd om den att jag avhåller mig från att använda den, vill inte att den ska slitas ut! Behöver jag säga att den värmer ljuvlig gott :) Skulle vara kul att veta vad den heter! Är det någon som vet?
Kram!



3 kommentarer:

  1. Har för mig att den heter Cashmere frill nånting.....Fin är den i alla fall! Hoppas allt är väl med kissen:) Kram

    SvaraRadera
  2. Lux cashmere cardigan, jag har den också den är ljuvlig.

    SvaraRadera
  3. Tack efva! Då var äntligen den gåtan löst :) Inte för att jag tänkt sälja den men det kan vara kul att veta i alla fall! Kram!

    Linda -Medicinen verkar hjälpa peppar, peppar. I går kväll busade han loss ordentligt :) Kram!

    SvaraRadera