Powered By Blogger

torsdag 24 mars 2011

Otippad dagens


Troublemakern var ett plagg som jag inte ens såg åt när den kom....men successivt blev jag mer och mer nyfiken på denna "Inte Jag" klänning. Vid det laget fanns det inte en troublemaker att hitta någonstans.... Då fick jag hjälp från er kära bloggare och era läsare som har så oerhört många bra tips på butiker på nätet och irl . Tack :D  Jag hittade den på Factory Malmö! Väldigt snabbt levererat :) 

Har är den nu och jag gillar den skarpt! I kombination med dolce skirt i almost black, svarta tights och här alpaca long cardigan? ( har glömt vad den heter ) Har också haft longwool cardigan i vinage grey  (grålila) till  och primebootsen med rosen blir det en skön tuffromantisk blandning tycker jag!

Ett minus dock, De överta tryckknapparna "ploppar upp i tid och otid.. Klänningen känns helt normal i storlek som är 2. Skulle jag välja en 3:a skulle den bli för stor. Slutsatsen blir att det måste vara dåliga tryckknappar! Någon annan som upptäckt detta?
En liten detalj som jag vill nämna är att att jag tagit bort lappen!! Första gången jag gjort detta men det störde mig så mycket när det blev tre lappar på rad; dolcen, troublemakern och koftan. Om jag dessutom haft min nylon parker på mig hade det blivit fyra! Inte snyggt enligt mig. Helst hade jag tagit bort lappen på dolcen men det vågar jag inte : P.

Här kommer mina underbara hiss, rygg ben och hallbilder ; )


Nu blev det bara hiss och rygg för de andra bilderna försvann :( blä på mig och tekniken!

Godnatt och nya tag i morgon! Kram

En av bilderna hoppade upp och nu ger jag upp Puh!

2 kommentarer:

  1. Snyggt!! Har inte sett den (tack o lov..) här någonstans! Bestämde mig tidigt för att i år står jag över deras jeansdressar.
    Håller med dig det är högt irriterande med dessa rader av vita lappar..har plockat bort några få bara. Vågar ju inte av rädsla plagget går sönder.(på typ siden)Om dom åtminstone färgade in dom i plagget som det var i några tidiga kollektioner! (på vissa plagg..)
    Hur eller hur, snygg dagens!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Håller med om att lappen kunde sitt på en mindre synlig plats på silkeskläderna eftersom man oftast vill att det ska sticka ut under något annat som ju för det mesta också har ett litet märke ;). Kram

    SvaraRadera