Powered By Blogger

onsdag 30 mars 2011

Min kära vespa och dagens

Idag åkte jag till Mio för att hämta ett sängöverdrag och kom ut med halva Mios Sortiment, bla ett litet brickbord som jag ska ha på balkongen. Efter mycket knep och knåp fick jag fast allt på vespan så jag kunde ta mig hem :)
 Dagens idag blev Wigwang i grått och de älskade longsocksen! Perfekta när man åker vespa så här på våren :)

Vill också passa på att tipsa om en tävling hos josanne! Har man tur vinner man en bok och det finns tre olika böcker att välja på :)
( Hehe min första länkning )
Hoppas ni får en skön eftermiddag och kväll! 
Kramar!!


5 kommentarer:

  1. Jäklar vad jag jagade min grå Wigwam! Fick efter lång jakt tag på den på Tradera. Fin som f-n! Kram

    SvaraRadera
  2. Skittuff vespa - och det är du med, snygg som bara det i wigwamen!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Älskar också min wigwam och använder den mycket. Trots det har inte en enda paljett trillat av :)).
    Vespan är super! Kram

    SvaraRadera
  4. Lyckost som har en vespa!!! Jag vill så gärna ha men vet inte var jag ska ställa den :( Hornsgatan känns liksom inte optimalt...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det är underbart att köra omkring med den :) Jag har sådan tur att det finns ett mopperum där jag bor. Annars kan det vara svårt om man bor i stan.
    Kram

    SvaraRadera