Powered By Blogger

torsdag 12 januari 2012

Håll tummarna please

Först vill jag tacka er för det stöd jag fick av er igår! Det värmde ska ni veta.
Nu ska jag be om en liten tjänst.

Idag är det dags för jobbigt möte 2. Ett nödvändigt sådant. Det enda jag önskar är att det ska vara konstruktivt. Det som oroar mig mest är att en av personerna är min nya chef som började under min sjukskrivning och har alltså inte träffat mig in aktion så att säga. Så ni kan kanske förstå hur intresserad hon är av att ha kvar mig :))

Jag kan se det hela från hennes synvinkel också men har man arbetat i hela sitt liv som jag gjort, tänker jag värna om mina rättigheter. Jag vill faktiskt inte tillbaka till min arbetsplats, inte som det ser ut nu iaf, trots att jag älskar mitt arbete och har underbara kollegor, men jag vill ha kvar min tjänst Nu är det i ingen som har sagt att jag ska fråntas den, men orolig är jag. 

Så snälla hjälp mig att hålla tummarna att det går bra det här! 



Ska vända blad när jag kommer hem och återgå till lite mer trevliga saker här i bloggen :) som mitt nya vackra Odd Molly fynd som jag har gjort!

Ha en fin dag!
Kramar!


10 kommentarer:

  1. Jag håller alla två tummar för dig!!!! Det vet du!
    Stor Kram fina...kraam..

    SvaraRadera
  2. Too di boo - Tack fina :) Stor kram tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Tummar hålls här. Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för dig. Klart att det går bra!
    Marie i Åkered

    SvaraRadera
  5. Håller alla tummar och tår här! Och så kryssar jag fingrarna också; som man gör i Norge. Hoppas så att det går bra - lycka till nu!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket alla fina! Nu ska det nog gå vägen :) Ska strax ge mig iväg.. är så nervös!!! Kramar!

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du känner hur jag håller allt vad jag orkar!
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Håller alla tummar och tår jag har. Du ska se att det går utmärkt :)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Tack så mycket! Sitter och laddar med en matte på café med Dylan i högtalarna. Det blir nog bra:) kramar till er! Ni är så gulliga!

    SvaraRadera