Powered By Blogger

tisdag 22 maj 2012

Passar jag i den här?

Nu har jag hittat en annan kjol från Rabens Saloner. Den fanns på Minzo som jag tittade in i på hemvägen igår.

Nu undrar jag helt enkelt om jag passar i den här? Och vad ska jag ha till? Har inte så många korta linnen märker jag. 

Smakråd mottages tacksamt!

Den är svart, har massa med tyg, lite flikig nedtill och bred resår i midjan så man kan dra upp den och ha som klänning också om man vill. Stl. small så mindre finns inte.





Lite krinklad och ohängd på bilderna. Den rätar ut sig när den hängt till sig.

Nu ska jag till tandläkaren och hinna slänga mig i duschen innan.Woops vad tiden går fort!


Ha en fin dag!
Kramar!



5 kommentarer:

  1. Jag ska vara ärlig då du frågar, jag tycker den ser lite stor ut, vad jag kan se av bilderna. Men det är möjligt att bilderna inte visar rättvisa? Linnet till var annars fint! Kram kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Gillar modellen jättemycket men precis som Nilla säger ser den lite stor ut?
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket till er båda för råden. Jag känner också att det är för mycket tyg både på längden och på tvären så den får åka tillbaka, Ahhh att det ska vara så svårt (för mig) att hitta en kjol/klänning som jag trivs med. Ska lägga ner det här kjolprojektet ett tag och dra igång igen när jag är i en bättre fas i månaden :/ Kramar på er!

    SvaraRadera
  4. Skulle precis säga vad ovan har sagt. Fin, men för stor? Det krinklade med Rabens gör ofta det lite oformligt också? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt råd! Kände också att den var stor och oformlig men blev lite förvirrad en stund och behövde råd så jag uppskattar verkligen era svar. Har lämnat tillbaka den nu. Får leta vidare efter den perfekta kjolen/klänningen :) Kram

      Radera