Powered By Blogger

tisdag 8 maj 2012

Orolig! Uppdatering!! Det har löst sig :)

Uppdatering!!
Jag fick ett mail nu från Noos att kjolen har kommit fram! Phu! Det var skönt! Blev så orolig när de sade att kjolen inte hade kommit igår. Fick inget kvitto kom jag på när jag lämnade in paketet. Skumt! Ska jag tänka på nästa gång.
Men slutet gott och allting gott!


Nu är jag riktigt orolig! Köpte fina Tripper b skirt till rabattpris på Noos och var så glad. Tyvärr passade den inte och jag skickade tillbaka den med vändande post och använde mig av Shenkers returlapp som Noos skickat med för användning av retur. Skickade tillbaka den i onsdags 2/5 och började idag undra varför pengarna inte satts in på mitt konto! Det är ju rätt mycket pengar det handlar om. Mailade  dem och fick till svar att de löser det så fort de har fått tillbaka kjolen!! Den måste ju ha kommit fram till dem nu! Det  här känns inte bra!

Detta tycker jag känns väldigt olustigt och undrar nu om någon annan råkat ut för det här?

I övrigt så ligger jag sjuk igen och är därför inte så närvarande på bloggen.

Ha det gott!
Kramar!


9 kommentarer:

  1. Hej fina du! Tror inte du behöver vara alltför orolig ÄN. Det tar längre tid med Schenker än med posten och sedan ska ju returen hanteras av tjejerna på NOOS (de är inte så många där ;-) Maila Madde och be henne helt enkelt höra av sig när det hanterat din retur så du vet. Har aldrig haft strul med NOOS, även om returerna ibland kan ta lite tid.
    KRAM och Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Tack fina det var skönt höra. Brukar ju alltid använda posten så jag har inte så stor erfarenhet av Shenker. Eftersom det är så mycket pengar blir jag extra orolig... Nu känner jag mig lite ynkipynkig.. Får hoppas det går över snart. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Gumman, de har upp till 2 veckor på sig att hantera returer så var inte orolig:) kramarna:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Då kanske det inte är någon fara :) Blev bara så orolig när de sade att de inte fått kjolen.. Får se till att bli frisk :) då kanske jag inte oroar mig så mycket :))) Kramar

      Radera
  4. Schenker borde bojkottas!! Sämst o längst leveranstid, dessutom är deras ersättningsnivå skrämmande liten, burr..
    Lyssna dock på tjejerna ovan, du vet Noos kanske inte får din retur än på vecka. Butiken gör garanterat allt dom kan så fort som möjligt. Har undrat många gånger, är det av ren snålhet vissa nätbutiker använder sig detta bolag!? Billigt, ja men också allt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ajdå.. :/ Får verkligen hoppas att den kommer fram då...tycker inte att det borde ta så lång tid.. Men, men får hoppas att det löser sig.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag håller tummar och tår för att du snart har dina pengar.
    Krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det hoppas verkligen jag med. Kram

      Radera
  7. Hej
    Oj ska jag bli orolig.... returnerade för nästan 2 v sedan och har inte fått några pengar tillbaka eller hört nått...
    Men schenker är ju spårbart
    kram Cia

    SvaraRadera